Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik had derstrax een zalige foto gevonden van een aston martin (db9 of vanquish) 's nachts en derachter was een muur en stond er een tekst op, heeft iemand die foto???
Ik had die foto gezien op het e46 forum!
Het was ter hoogte van de auto-afbraak in Hechtel, bij de Colruyt, mensen van de streek weten dat wel.
Ik was eigenlijk naar een BMW '8 aan het kijken die daar bij die afbraak stond en toen zag ik hem dus nog net langs komen, in de "achteruitkijkspiegel" zag ik dat het dag gans zwart was en er zat precies een plastieken ruitje in vanachter.
Het kan dus goed dat hij van het testcircuit kwam in Lommel...
Aston Martin is aan het testen met lichtgewicht modellen voor van de V8 Vantage en de DB9. Voor het volgende jaar staat er bovendien een tweede variant van de V8 Vantage op het programma.
Het was ter hoogte van de auto-afbraak in Hechtel, bij de Colruyt, mensen van de streek weten dat wel.
Ik was eigenlijk naar een BMW '8 aan het kijken die daar bij die afbraak stond en toen zag ik hem dus nog net langs komen, in de "achteruitkijkspiegel" zag ik dat het dag gans zwart was en er zat precies een plastieken ruitje in vanachter.
Het kan dus goed dat hij van het testcircuit kwam in Lommel...
Wordt in Genève gepresenteerd
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment