340k vind ik overdreven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Wat denken jullie van de prijsvastheid op de 2e hands markt van de AM's? Als ik zo wat rondsnuffel naar 2e hands vantage's kosten die toch minstens 90k euro. En als ik nu kijk naar de DB7(nieuw ongeveer zelfde prijsklasse van de vantage indertijd) bv het bouwjaar 1996-2000 gaan die meestal nog steeds 50-60k euro. Deze blijven toch wel erg goed hun waarde houden? Als ik dit vergelijk met een jaguar XFK brr. Zou een AM vantage binnen enkele jaren nog steeds niet veel gezakt zijn?
grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten230k voor een Vantage? Is dat niet bijna dubbel?
Slechte tactiek hoor, want nu gaat iedereen gewoon weer porsche's kopen en wordt AM weer voor de Britse rijkeluiszoontjes of oude zakenmannen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenJullie moeten er eens op letten : autoblog.NL dus Nlandse prijzen
Wel verwarrend hoor, die NL prijzen.
Comment
-
Foto gemaakt door men ex-vriendin ondertussen maar op dat moment nog vriendin , heeft ze deze foto gemaakt van de V8 Vantage V600 terwijl ik om de hoek de DB7 Zagato stond te fotograferen . Vind dit toch een erg geslaagde foto van de zeldzame V8 Vantage V600 voor iemand die nog nooit eerder auto's had gefotografeerd. De foto is beter dan veel foto's die ik zelf maak! (Londen -Chesterfield Street)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk BerichtenFoto gemaakt door men ex-vriendin ondertussen maar op dat moment nog vriendin , heeft ze deze foto gemaakt van de V8 Vantage V600 terwijl ik om de hoek de DB7 Zagato stond te fotograferen . Vind dit toch een erg geslaagde foto van de zeldzame V8 Vantage V600 voor iemand die nog nooit eerder auto's had gefotografeerd. De foto is beter dan veel foto's die ik zelf maak! (Londen -Chesterfield Street)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk Berichten
Voordien dacht ik altijd dat dit ook één van de duurdere Astons was.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Ik ga nu wel vervelend doen, maar deze morgen reed ik opnieuw een AM voorbij die... op een takelwagen stond. Op een jaar tijd is dat toch al de 5de of zo, en het moet al lukken dat je die takelwagens tegenkomt. Dan mag je toch zeggen dat de betrouwbaarhied een probleem bijft ??
Heeft AM de plaats van Ferrari ingenomen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIk ga nu wel vervelend doen, maar deze morgen reed ik opnieuw een AM voorbij die... op een takelwagen stond. Op een jaar tijd is dat toch al de 5de of zo, en het moet al lukken dat je die takelwagens tegenkomt. Dan mag je toch zeggen dat de betrouwbaarhied een probleem bijft ??
Heeft AM de plaats van Ferrari ingenomen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIk ga nu wel vervelend doen, maar deze morgen reed ik opnieuw een AM voorbij die... op een takelwagen stond. Op een jaar tijd is dat toch al de 5de of zo, en het moet al lukken dat je die takelwagens tegenkomt. Dan mag je toch zeggen dat de betrouwbaarhied een probleem bijft ??
Heeft AM de plaats van Ferrari ingenomen ?Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenEen nieuwe AM? Veel hoor je daar toch niet van in ieder geval, betrouwbaarheidsproblemen bij Aston.
Was het een V8 Vantage of een DB7, DB9 of Vanquish?
Normaal gezien minieme kans op de eerste.
Comment
Comment