Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenChippen brengt niks op op een atmosferisch blok
Comment
-
-
Wist niet dat Aston-Martin ooit zo'n lelijke auto gemaakt heeft
Comment
-
Lagonda is geen Aston Martin maar eigenlijk een afzonderlijk merk, is wel door AM ingelijfd toendertijd of was een nevenactiviteit. Feit is wel dat Lagonda in zijn tijd hét van hét was dat je kon krijgen op automobiel luxe en comfort vlak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEn het ding had e30 spiegels en pinkers vooraan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHier goed te zien:
Die karren waren hun tijd precies ver vooruit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
Wist niet dat Aston-Martin ooit zo'n lelijke auto gemaakt heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenBestaat er eigelijk een hardtop voor de V8 Vantage?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHier goed te zien:
edit: blijkbaar staat er nu een andere foto onder die link? Ik zoek eventjes de juiste foto op!
edit2: nu zou het moeten werken:
Call me crazy maar ik vind da eigenlijk écht nog een vette kar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenLagonda is geen Aston Martin maar eigenlijk een afzonderlijk merk, is wel door AM ingelijfd toendertijd of was een nevenactiviteit. Feit is wel dat Lagonda in zijn tijd hét van hét was dat je kon krijgen op automobiel luxe en comfort vlak
edit: ik lees nu dat lagonda blijkbaar een model was? hoe heet dan het andere merk dat samen met Aston is ? Daarvan gingen ze een nieuwe maken. Of dat nu lagonda heet dat weet ik niet meer precies
Comment
Comment