Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
    http://www.carros.nl/autonieuws/meer...-martin-43-v8/
    Doe je dan niet beter een chiptuning? Het lijkt me toch niet dat je 20pk en 10Nm zo hard gaat voelen of het verschil tss de 4.3 en 4.7 gaat compenseren? Enigste voordeel is dat je dan je garantie bij je dealer zeker behoudt en indien het goedkoop is, is het natuurlijk het overwegen waard.
    Iemand een idee wat dit zou kosten?
    Chippen brengt niks op op een atmosferisch blok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Chippen brengt niks op op een atmosferisch blok
      niet niks, weinig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        niet niks, weinig
        welja

Comment

• Gevraagd: foto's van een donkergroene (genre British Racing Green) AM V8 Vantage.
          Coupe of cabrio maakt niet uit. En als het eventjes kan, ook met een lichtbruinbeige-achtig interieur.

Dank u wel!

Comment

• Wist niet dat Aston-Martin ooit zo'n lelijke auto gemaakt heeft

Comment

• De Lagonda, yep. Voor mij ook de lelijkste Aston Martin ooit.

Comment

• Lagonda is geen Aston Martin maar eigenlijk een afzonderlijk merk, is wel door AM ingelijfd toendertijd of was een nevenactiviteit. Feit is wel dat Lagonda in zijn tijd hét van hét was dat je kon krijgen op automobiel luxe en comfort vlak

Comment

• En het ding had e30 spiegels en pinkers vooraan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    En het ding had e30 spiegels en pinkers vooraan!
                    Dat zou'k dan weer niet weten

Comment

• Hier goed te zien:

edit: blijkbaar staat er nu een andere foto onder die link? Ik zoek eventjes de juiste foto op!

edit2: nu zou het moeten werken:

Last edited by ; 28/12/2008, 13:36.

Comment

• Wat het verschil is met die bovenstaande Lagonda weet ik wel niet. Ik vermoed de ene facelift van de andere?

Comment

Hier goed te zien:

Die karren waren hun tijd precies ver vooruit.
                          I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Lijkt hard op een Corvette

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten

Wist niet dat Aston-Martin ooit zo'n lelijke auto gemaakt heeft
                              passagier is aan het nagelbijten omda die in zoiets lelijk gezien zal worden

Comment

• Bestaat er eigelijk een hardtop voor de V8 Vantage?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  Bestaat er eigelijk een hardtop voor de V8 Vantage?
                                  Nog nooit gezien, er staat ook niets van in de catalogus. Misschien als accessoire, maar daar heb ik geen weet van.

Comment

• Thnx, ik zou zo een hardtop wel eens willen zien op een PS.

Comment

Hier goed te zien:

edit: blijkbaar staat er nu een andere foto onder die link? Ik zoek eventjes de juiste foto op!

edit2: nu zou het moeten werken:

Call me crazy maar ik vind da eigenlijk écht nog een vette kar

Comment

• Ja ik ook, coole bak. Mooi is voor janetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                                          Lagonda is geen Aston Martin maar eigenlijk een afzonderlijk merk, is wel door AM ingelijfd toendertijd of was een nevenactiviteit. Feit is wel dat Lagonda in zijn tijd hét van hét was dat je kon krijgen op automobiel luxe en comfort vlak
                                          ze gaan weer een lagonda maken he, heb dat eens gelezen op autoblog.nl

edit: ik lees nu dat lagonda blijkbaar een model was? hoe heet dan het andere merk dat samen met Aston is ? Daarvan gingen ze een nieuwe maken. Of dat nu lagonda heet dat weet ik niet meer precies

Comment

Working...
                                          X