Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat merk was idd lagonda. Maar ik denk niet dat aston een nieuwe lagonda gaat maken. autoblog.nl zevert wel eens.

Comment

• degene die ons rondleidde in aston zei duidelijk, wij zijn dus aston en lagonda tesamen.

kan ook een teken zijn...

Comment

• Als je een aston zou kopen (en hem enkel maar de zondag gebruikt, niet als daily) zou je een hangeschakelde nemen of die sportshift? En wrm?

Comment

• je bent aant informeren, geïnteresseerd ? laat eens iets weten he, open eens een topicje

en rij er eens mee om t verschil te weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
            Als je een aston zou kopen (en hem enkel maar de zondag gebruikt, niet als daily) zou je een hangeschakelde nemen of die sportshift? En wrm?
            Ik zou dan sowieso handgeschakeld nemen. De sportshift geeft een ambetante en overduidelijk voelbare schok bij het opschakelen. Als ik hem enkel in het weekend gebruik zou ik eventueel nog het sportpack overwegen (ligt dan een stuk harder op de baan, en heeft dan die 20" dubbele 5-spaaks velgen). Als daily zou ik dit dan weer nooit nemen, omdat het dan wel zeer hard is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Ik zou dan sowieso handgeschakeld nemen. De sportshift geeft een ambetante en overduidelijk voelbare schok bij het opschakelen. Als ik hem enkel in het weekend gebruik zou ik eventueel nog het sportpack overwegen (ligt dan een stuk harder op de baan, en heeft dan die 20" dubbele 5-spaaks velgen). Als daily zou ik dit dan weer nooit nemen, omdat het dan wel zeer hard is.
              thx m8
              Weet jij toevallig ergens waar ik een optielijst kan vinden met bijhorende belgische prijzen?

Comment

thx m8
                Weet jij toevallig ergens waar ik een optielijst kan vinden met bijhorende belgische prijzen?
                Nope, online heb ik er nog nergens gevonden. Te rade gaan bij de AM-verdeler voor Vlaanderen (bij Antwerpen) is het enige dat ik je kan aanraden.

Comment

• wat houdt u nog tegen? naar die dealer !

met de groeten van Thibault

Comment

• Zit er NOG een Aston aan te komen op het forum misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                      Zit er NOG een Aston aan te komen op het forum misschien?
                      Ja binne 4 jaar
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                        Ja binne 4 jaar
                        Haa maar da wist ek al.

Op kortere termijn bedoel ik eigenlijk ...

Comment

• Comment

• Dat snoetje is toch iedere keer een glimlach die op m'n gezicht getoverd wordt hoor!

Kleur is irl niet zo super, hoewel het hier wel mooi is.

Comment

• Ik ben de V8 vantage al beu.

Jammer, was mijn favoriet vs de porsche.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                Ik ben de V8 vantage al beu.

Jammer, was mijn favoriet vs de porsche.
                                Arme jongen.
                                Nu heeft het leven geen zin meer zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Arme jongen.
                                  kerl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                    kerl
                                    als ik de vantage niet mooi meer zou vinden, zou ik ook voor de rest van mijn leven onder ne steen willen leven. ocharme

Comment

als ik de vantage niet mooi meer zou vinden, zou ik ook voor de rest van mijn leven onder ne steen willen leven. ocharme
                                      ok
                                      ga je gang

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Arme jongen.
                                        inderdaad

Comment

• De laatste tijd vind ik AM érg saai.

Comment

Working...
                                          X