Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door D SqualoidKnap ... echter, die beglaszing is meer een meter hoog. Dus er is iets wat ik nog volg, of toch?
Pics peut-etre?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexEnkel rond de blauwe DB9 (?) vanachter, uiteraard
Waar vind ik exacte prijzen van de V8 Vantage?
Ik ben super verliefd op die auto. Man, wat een knap ding!Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexDie glazen afscheiding op de stand is magnifiek .. Wanneer er een potentiële koper binnengaat krijgt het glas een melkwitte, ondoorzichtige schijn, waardoor hij in alle rust 'geïsoleerd' is. Wanneer er geen gegadigden zijn kan iedereen mooi naar de auto kijken. Schitterend om te zien !
Ik kwam binnengestapt (was dat in Parijs ?) en *zoef* ik was alleen met de auto. Als je binnenin staat is het effect overweldigend...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeorgeHeb es ooit zoiets gezien in het 'Huis van de Toekomst' een kleine 10 jaar geleden. Daar stond een zo'n wand tussen gang en garage. Normaal melkglas en met een schakelaar kon je der electriciteit opsteken en toen werd het gewoon doorzichtig. Had iets te maken met miniscule metaaldeeltjes die in een vloeistof zweven en dan met die electriciteit gingen die allemaal in dezelfde richting staan en kon je er door kijken. Wel tof om te zien dat dat ook een praktische toepassing kent later.
Alleen is 't in een rechtopstaande ruit (zo'n afmetingen) wel ietsje moeilijker om te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeorgeHeb es ooit zoiets gezien in het 'Huis van de Toekomst' een kleine 10 jaar geleden. Daar stond een zo'n wand tussen gang en garage. Normaal melkglas en met een schakelaar kon je der electriciteit opsteken en toen werd het gewoon doorzichtig. Had iets te maken met miniscule metaaldeeltjes die in een vloeistof zweven en dan met die electriciteit gingen die allemaal in dezelfde richting staan en kon je er door kijken. Wel tof om te zien dat dat ook een praktische toepassing kent later.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyDe DB4, nog steeds één van de mooiste:
Lijkt wel ongelofelijk lang op deze foto, zeker dat het geen DB6 (s) is?
edit: idd een 4, excusi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyFoto komt van een site van een veilingshuis.Dus het mocht me verbazen als het een DB6 is.
maar het gaat hier idd om een DB4, de DB6 heeft dezelfde lichten als de DB5 (is eigenlijk een heel ander model...)
Comment
-
Aangezien er in dit topic nog niets over het volgende te vinden is:
Nu Aston Martin stilaan een "grote" speler aan het worden is in het GT-segment, verliest het natuurlijk een stuk van z'n charme.
Tijden waar Aston's met de hand werden gebouwd in de schuren van Newport Pagnell zijn stilaan verleden tijd.
Toch kunnen AM-eigenaars toch nog terecht voor een vleugje van dat oude vakmanschap in hun moderne AM te integreren.
Aston's Works Service werkt nog steeds in die oude schuren en staat klaar om uw moderne AM onder handen te nemen, met bijvoorbeeld de DB9 sportmodificato tot gevolg, Sportmodificato in navolging van de DB4/5 (denk ik) Superleggera
Concrete wijzigingen zijn de nieuwe velgen met lichtgoud gespoten remklauwen met AM-opschrift, en exclusief koetswerkkleur Aston Trophy Metallic
Een schitterend handgestikt interieur met rode gordeltjes
Het brullende uitlaatsysteem van de Vanquish S werd ook onder deze DB9 geplaatst, samen met een "racy" diffuser.
Aan de motor werd niet geraakt.
Bron: EVO
Comment
Comment