die velgen!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Kben onlangs trouwens tot de vaststelling gekomen dat de DB4 Zagato (oplage van 19 stuks dacht ik?) de enige auto is die 24jaar na zijn geboorte opnieuw werd gebouwd.
Originele productie begon in '67 met 15 stuks waarvan er trouwens één door Bertone werd gemaakt (en niet door concurrent Zagato, begrijpe wie begrijpe kan). Maar in 1991 kwamen twee van de Aston 'bazen' tot de vaststelling dat er 4 chassisnummers nog niet gebruikt waren. Daarom werden die met de originile tekeningen terug opgebouwd in Italië.
Enige verschil waar 15" ipv 16" spaakvelgen en andere kleppen if i remember well
En als ik et goed verstond konden die onmiddellijk als oldtimer door het leven gaan, of toch na 1 jaar (25jaar).
Bron: wat ik onthouden heb uit het boek 'Snelle Wagens'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SimoniKben onlangs trouwens tot de vaststelling gekomen dat de DB4 Zagato (oplage van 19 stuks dacht ik?) de enige auto is die 24jaar na zijn geboorte opnieuw werd gebouwd.
Originele productie begon in '67 met 15 stuks waarvan er trouwens één door Bertone werd gemaakt (en niet door concurrent Zagato, begrijpe wie begrijpe kan). Maar in 1991 kwamen twee van de Aston 'bazen' tot de vaststelling dat er 4 chassisnummers nog niet gebruikt waren. Daarom werden die met de originile tekeningen terug opgebouwd in Italië.
Enige verschil waar 15" ipv 16" spaakvelgen en andere kleppen if i remember well
En als ik et goed verstond konden die onmiddellijk als oldtimer door het leven gaan, of toch na 1 jaar (25jaar).
Bron: wat ik onthouden heb uit het boek 'Snelle Wagens'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PorkerAangezien er in dit topic nog niets over het volgende te vinden is:
Nu Aston Martin stilaan een "grote" speler aan het worden is in het GT-segment, verliest het natuurlijk een stuk van z'n charme.
Tijden waar Aston's met de hand werden gebouwd in de schuren van Newport Pagnell zijn stilaan verleden tijd.
Toch kunnen AM-eigenaars toch nog terecht voor een vleugje van dat oude vakmanschap in hun moderne AM te integreren.
Aston's Works Service werkt nog steeds in die oude schuren en staat klaar om uw moderne AM onder handen te nemen, met bijvoorbeeld de DB9 sportmodificato tot gevolg, Sportmodificato in navolging van de DB4/5 (denk ik) Superleggera
Concrete wijzigingen zijn de nieuwe velgen met lichtgoud gespoten remklauwen met AM-opschrift, en exclusief koetswerkkleur Aston Trophy Metallic
Een schitterend handgestikt interieur met rode gordeltjes
Het brullende uitlaatsysteem van de Vanquish S werd ook onder deze DB9 geplaatst, samen met een "racy" diffuser.
Aan de motor werd niet geraakt.
Bron: EVO
Geneve?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
Geneve?
Enigszins jammer wel, want het resultaat van die sportmodificato is prachtig!
Comment
-
De nonkel van mijn vriendin had afgelopen zomer een M6 besteld ... nu met het salon werd hij verliefd op de V8 en tekende daarvoor een bestelbon. Vorige week is 'ie terug van gedacht veranderd, en nu koopt 'ie uiteindelijk een DB9
Spijtig, eigenlijk ... ik zie de V8 liever1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Spijtig, eigenlijk ... ik zie de V8 liever
Ik vind die DB9 veel mooier dan die V8. De wagen is groter en heeft meer stijl. Je krijgt in verhouding veel meer wagen voor je geld.
Ik geef de nonkel van je vriendin groot gelijk...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBZiehier een foto met een mooie Aston Martin V8 Vantage...
Het is er eentje zonder dakantenne...
Je kunt natuurlijk de dakantenne eraf doen op een standaard AMV8, maar of de ontvangst dan nog goed is...The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
Comment