Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWelke exhaust mods zijn er mogelijk op een DB9?- bepaalde fuse verwijderen
- straight pipes
- andere uitlaat
- ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenrijd daar eens hier in de stad mee rond. politie zal u rap vinden peisk
Maar het blijft toch een bangelijke uitlaatMr Drift
Comment
-
Die Larini-uitlaat is echt veel te luid. Klinkt bovendien ook niet echt mooi imo. Luidheid en 'look-at-me' primeerde duidelijk boven prestaties en volheid van het geluid. De quicksilver doet dat veel beter en klinkt echt 1000x mooier!
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtendie 2 gaan hun bus toch missen als ze niet beginnen lopen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
Waarom kom ik dat toch nooit veel tegen, of ze zijn vergezeld van een man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NC.001 Bekijk BerichtenDie 2 dames mogen toch eens mee in mijne auto
Waarom kom ik dat toch nooit veel tegen, of ze zijn vergezeld van een man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMisschien eens de moeite om te investeren in het huren van een F430 ofzo en dan naar Monaco te trekken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenzo vrouwen ruiken dat ie gehuurd is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenzo vrouwen ruiken dat ie gehuurd is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door justijn Bekijk BerichtenEn als ze het niet ruiken, dan zullen ze het wel zien als je de volgende dag komt ophalen met je Clio
Comment
-
AMV8 vantage door Cargraphic aangepakt. Ik vind het best mooi Velgen staan er nog goed onder
Comment
Comment