Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
    dat meen je niet. wat een afschuwelijke velgen

die frontlip is dan weer wel stoer.

en die sideskirts...is dit geen N400 ?
    Normaal ben ik niet zo voor custom velgen onder Astons, maar deze kan ik eigenlijk wel smaken.

De 'achterspoiler' vind ik dan wel weer niet zo mooi inderdaad. Beetje te.
    www.flickr.com/photos/bramvds
    www.last.fm/user/lender

Comment

• ik vind dat een vantage sideskirts nodig heeft (niet te) om stoer over te komen. achterspoiler en voorlip enzo zijn niet nodig.

Comment

• ma als ik t goe begrijp maken die sideskirts geen deel uit van het pakket.

Comment

• Een sportkatalysator en een nieuwe rvs sportuitlaat zorgen voor 40 pk meer

Comment

• geraakt ge daarmee nog wel door de CO2 keuring is maar de vraag...

Comment

geraakt ge daarmee nog wel door de CO2 keuring is maar de vraag...
              Da verandert toch niks aan de CO2 uitstoot?
              en t zijn hi-flow cats, geen bypass pipes gelukkig

Comment

ma als ik t goe begrijp maken die sideskirts geen deel uit van het pakket.
                Lol, oem dus, ik vond ze al zo mooi

Comment

• volgens mij is dat niet OEM ze,

en tis geen N400 ook niet want hij heeft rode achterlichten. (geen clearlichten bedoel ik)

Comment

• Ze zijn idd niet OEM

Comment

• Net stond hier een DBS bij den Bellefleur.
                      Volgens mij nog gloednieuw. Eigenaar was vrij hard aan het opscheppen was over de snufjes.
                      Stapt in, start de wagen, stapt weer uit en roept: "Whooaw, wat een geluid eh!"

Bangelijke wagen iig.

Comment

• Voor mij is die mens gewoon aan het genieten van zijn wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Voor mij is die mens gewoon aan het genieten van zijn wagen.
                          Hoe zou je zelf zijn. We blijven kleine kinderen op dat moment he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                            Net stond hier een DBS bij den Bellefleur.
                            Volgens mij nog gloednieuw. Eigenaar was vrij hard aan het opscheppen was over de snufjes.
                            Stapt in, start de wagen, stapt weer uit en roept: "Whooaw, wat een geluid eh!"

Bangelijke wagen iig.
                            Wat voor kleur (configuratie) had deze?
                            Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk Berichten
                              Wat voor kleur (configuratie) had deze?
                              Weet ik niet exact... Vanbuiten donkergrijs en donkere velgen. Ook een perso nummerplaat.

edit:

Last edited by ; 08/04/2009, 00:01.

Comment

Weet ik niet exact... Vanbuiten donkergrijs en donkere velgen. Ook een perso nummerplaat.

edit:

deze is deze middag nog bij men achterbuur op bezoek geweest
                                2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                                  deze is deze middag nog bij men achterbuur op bezoek geweest
                                  Is deze middag nog bij ons in de wijk geweest
                                  Staan nog maar 300 km op en hij heeft nog leuke wagens!
                                  (Ik post wel een filmpje een van de dagen dat hij aan het revve is)
                                  Mr Drift

Comment

Nog een Cayenne GTS als ik me niet vergis.

Comment

waar is bij u in de wijk? (en zeg nu ni "Brasschaat" eh )
                                      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Nog een Cayenne GTS als ik me niet vergis.
                                        Ja klopt ook een prachtige wagen (hij heeft ook nog een P turbo)
                                        Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                                          waar is bij u in de wijk? (en zeg nu ni "Brasschaat" eh )
                                          Brasschaat .....
                                          Last edited by GinoV; 11/04/2009, 14:26.
                                          Mr Drift

Comment

Working...
                                          X