Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenWeet ik niet exact... Vanbuiten donkergrijs en donkere velgen. Ook een perso nummerplaat.
edit:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenik woon op de Frilinglei, achterbuur op charlesleiMr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk BerichtenJa weet ik zijn! De Ron ging waarschijnlijk gewoon iedereen af dat hij kende om zijn DBS te laten zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenZou ik ook doenMr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenWoont die in Brasschaat dan ofzo?
mag hem hier ook wel is passereMr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk BerichtenJa hij woont in Brasschaat je zal hem wel veel zien bij Mirador!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk BerichtenJa weet ik zijn! De Ron ging waarschijnlijk gewoon iedereen af dat hij kende om zijn DBS te laten zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenEigelijk zit hier veel volk van Brasschaat als ge is oplet
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenen toch vind ik de V8 mooier dan de DBSMr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenDe V8 is natuurlijke een mooie wagen, maar mooier dan een DBS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenToch wel. Smoother qua designMr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenIs wel waar maar de v8 verdwijnt in het niets tegenover de DBS niet?
Comment
Comment