Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenIk bedoel qua motor en de agressieve uitstraling.
Hadden ze in de James Bond films agressie willen uitstralen hadden ze Bond wel in een Gumpert Apollo gestoken ipv een Aston
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMaar dat is juist het punt. Een Aston moet helemaal geen agressie uitstralen. Aston = stijl/design. Wil je agressiviteit koop dan een LP640 ipv een DBS.
Hadden ze in de James Bond films agressie willen uitstralen hadden ze Bond wel in een Gumpert Apollo gestoken ipv een AstonMr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMaar dat is juist het punt. Een Aston moet helemaal geen agressie uitstralen. Aston = stijl/design. Wil je agressiviteit koop dan een LP640 ipv een DBS.
Hadden ze in de James Bond films agressie willen uitstralen hadden ze Bond wel in een Gumpert Apollo gestoken ipv een Aston
Ik vind de DBS te ''grellig'' voor een aston...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenStock uitlaat klinkt sowieso ook wel goed.
Voor mij DE Aston van het moment.
Gewoon die zekering er nog uit en cava.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten²²²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten²²²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenOver welke zekering heb je het?
Bij een V8 Vantage is dit zeker mogelijk, bij een DB9 ook, dus ik veronderstel ook bij een DBS...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenZekering die het geluid dempt bij lage toeren.
Bij een V8 Vantage is dit zeker mogelijk, bij een DB9 ook, dus ik veronderstel ook bij een DBS...
Comment
-
Ik weet dat je met de uitlaat kan foefelen, maar wist niet dat dit via een zekering kon. Leuk om weten!
Werkt dit zo bij alle merken? Ik weet dat je bij Ferrari een bepaalde 'setting' moet activeren, en dat hij dan ook in de lage toeren gaat loeien. Is dat hetzelfde principe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIs niet bij alle merken zo. Bij Porsche moet je dat anders doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenZekering die het geluid dempt bij lage toeren.
Bij een V8 Vantage is dit zeker mogelijk, bij een DB9 ook, dus ik veronderstel ook bij een DBS...Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJep, zekerig voor de vlinderkleppen in de uitlaat. Als je deze zekering eruit haalt geniet je altijd van het volle geluid, ipv enkel boven de 4000-4500 (?) toeren.
Bij de Vantage en de DB9 heb je die inderdaad, bij de DBS ben ik 90% zeker van niet.
Comment
Comment