Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoeveel inch staat er op de DBS 20 of meer??
    Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
      ik wel:

coupé gaat da nog, ma dan pakken de meesten zo'n brruinn interieur

diarree man echt
      De Regiiiiiiii

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
        De Regiiiiiiii
        Die heeft zo'n zeer donker bruin (Porsche cocoa'ish) interieur.. ^^
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
          Hoeveel inch staat er op de DBS 20 of meer??
          20".

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
          't Is dat interieur dat speedman bedoelt. Ik vind het nog cava.

Comment

• Lees ik nu just da Speedman zijne aftermarket uitlaat STILLER is dan OEM?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Lees ik nu just da Speedman zijne aftermarket uitlaat STILLER is dan OEM?
              Klinkt inderdaad stiller dan standaard uitlaat met verwijderde zekering. Waarschijnlijk foutje in de productie. Wordt rechtgezet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Klinkt inderdaad stiller dan standaard uitlaat met verwijderde zekering. Waarschijnlijk foutje in de productie. Wordt rechtgezet.
                Van wat ik gehoord heb klinken die OEM al serieus vet eigenlijk.

Comment

Van wat ik gehoord heb klinken die OEM al serieus vet eigenlijk.
                  Vind ik persoonlijk ook. Kan weinig aan verbeterd worden imo. Misschien gewoon iets nadrukkelijker aanwezig bij constante snelheid cruisen mag wel. Maar voor de rest vind ik het OEM geluid fantastisch!

Comment

Vind ik persoonlijk ook. Kan weinig aan verbeterd worden imo. Misschien gewoon iets nadrukkelijker aanwezig bij constante snelheid cruisen mag wel. Maar voor de rest vind ik het OEM geluid fantastisch!
                    Dat het niet aanwezig is bij constante snelheid cruisen is eerder een pluspunt. Rijd maar eens 200km over de snelweg met zo een 3000rpm drone in je interieur

Comment

Dat het niet aanwezig is bij constante snelheid cruisen is eerder een pluspunt. Rijd maar eens 200km over de snelweg met zo een 3000rpm drone in je interieur
                      Neenee, ik bedoel niet dat het echt luid moet zijn, maar bij constant rijden mag je het zachtjes horen brommen op de achtergrond vind ik. Als het te nadrukkelijk wordt is het inderdaad extreem storend! Nu is het echt stil bij constant rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                        da bedoel ik dus

cocoa= diarree imo

Comment

• Cocoa van Porsche is het mooiste dat ze ooit uitgebracht hebben imho.

Comment

Wat voor'n Aston heeft Regi?
                            Persoonlijk ben ik'n héél grote fan van bruine interieurs. Bij de lancering van de DBS Volante met het warmrode exterieur en het chocoladebruine interieur kon er dan ook geen mooier godsgeschenk zijn! Altijd al'n lichte tegenstander geweest van cabrio's, maar als je met zo'n kleurstelling rondrijdt, dan twijfel ik niet om de kap open te smijten!

Comment

• Regi heeft een AMV8 cabrio dacht ik.
                              Daarvoor had hij een Carrera 4S cab
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Klopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                  Regi heeft een AMV8 cabrio dacht ik.
                                  Waar zijn die hannndeenn?!!!

geniaal figuur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    Regi heeft een AMV8 cabrio dacht ik.
                                    Kheb die maar 1 keer gezien (op tv) nog nooit op een of andere foto...
                                    ik vind het wel een knappe configuratie

Comment

Neenee, ik bedoel niet dat het echt luid moet zijn, maar bij constant rijden mag je het zachtjes horen brommen op de achtergrond vind ik. Als het te nadrukkelijk wordt is het inderdaad extreem storend! Nu is het echt stil bij constant rijden.
                                      Bij mij is de zekering eruit en een schakelaar ingebouwd waarmee ik de kleppen open of toe kan zetten. Moet zeggen dat ik meestal met de kleppen open rij, tenzij ik laat huiskom en de geburen hun nachtrust niet wil verstoren,...

Comment

• Moest jij mijn buurman zijn, ik verplichtte je tot het rijden met open kleppen ten allen tijde!

Comment

Echt geweldige foto Denniske!! Er hangt zowat hetzelfde sfeertje als die pic van een rode Enzo die achternagezeten wordt door een Bugattiblauwe Veyron. Heel lekker!

Is deze hard bewerkt?

Comment

Working...
                                          X