Hoeveel inch staat er op de DBS 20 of meer??
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenik wel:
coupé gaat da nog, ma dan pakken de meesten zo'n brruinn interieur
diarree man echt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk BerichtenDe Regiiiiiiii1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenHoeveel inch staat er op de DBS 20 of meer??
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenDie heeft zo'n zeer donker bruin (Porsche cocoa'ish) interieur.. ^^
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenLees ik nu just da Speedman zijne aftermarket uitlaat STILLER is dan OEM?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKlinkt inderdaad stiller dan standaard uitlaat met verwijderde zekering. Waarschijnlijk foutje in de productie. Wordt rechtgezet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVan wat ik gehoord heb klinken die OEM al serieus vet eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenVind ik persoonlijk ook. Kan weinig aan verbeterd worden imo. Misschien gewoon iets nadrukkelijker aanwezig bij constante snelheid cruisen mag wel. Maar voor de rest vind ik het OEM geluid fantastisch!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat het niet aanwezig is bij constante snelheid cruisen is eerder een pluspunt. Rijd maar eens 200km over de snelweg met zo een 3000rpm drone in je interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenDie heeft zo'n zeer donker bruin (Porsche cocoa'ish) interieur.. ^^
cocoa= diarree imo
Comment
-
Persoonlijk ben ik'n héél grote fan van bruine interieurs. Bij de lancering van de DBS Volante met het warmrode exterieur en het chocoladebruine interieur kon er dan ook geen mooier godsgeschenk zijn! Altijd al'n lichte tegenstander geweest van cabrio's, maar als je met zo'n kleurstelling rondrijdt, dan twijfel ik niet om de kap open te smijten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenRegi heeft een AMV8 cabrio dacht ik.
Daarvoor had hij een Carrera 4S cab
geniaal figuur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenRegi heeft een AMV8 cabrio dacht ik.
Daarvoor had hij een Carrera 4S cab
ik vind het wel een knappe configuratie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenNeenee, ik bedoel niet dat het echt luid moet zijn, maar bij constant rijden mag je het zachtjes horen brommen op de achtergrond vind ik. Als het te nadrukkelijk wordt is het inderdaad extreem storend! Nu is het echt stil bij constant rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Is deze hard bewerkt?
Comment
Comment