Oorspronkelijk geplaatst door TomT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenVelgen zijn net het enige knappe aan dit mormel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenkvind die luchtgaten fout
'k Vind dat stiekem vet, zo van die "foute" details op een sportauto-in-maatpak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBig power needs big air.
'k Vind dat stiekem vet, zo van die "foute" details op een sportauto-in-maatpak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDas dan een sportauto-in-maatpak-met-hemd-uit-de-broek
Geen idee wat dat ding kost in verhouding tot die DBS, maar van die laatste ben ik helemaal gek. Wat een kar...
Comment
-
Bij zo'n kar (DBS), die eigenlijk niet meteen gemaakt is om zich met 't mes tussen de tanden te gaan meten met gelijkaardig spul, maar gewoon een iets sportievere versie wil zijn van de standaard versie, en alles wat leuk is gewoon plenty in de aanbieding te hebben (snelheid, acceleratie, sound, luxe, ...), zou me dat eigenlijk niet deren wat 'ie doet tot 200.
Maar om je toch een antwoord te geven : DBS 12,7 seconden van 0 tot 200 (Google). Fast enough.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBij zo'n kar (DBS), die eigenlijk niet meteen gemaakt is om zich met 't mes tussen de tanden te gaan meten met gelijkaardig spul, maar gewoon een iets sportievere versie wil zijn van de standaard versie, en alles wat leuk is gewoon plenty in de aanbieding te hebben (snelheid, acceleratie, sound, luxe, ...), zou me dat eigenlijk niet deren wat 'ie doet tot 200.
Maar om je toch een antwoord te geven : DBS 12,7 seconden van 0 tot 200 (Google). Fast enough.
Kan mij ook niet schelen! Maar stiekem toch een beetje wel, want een 599 is toch dik twee seconden sneller en ik ben er nog steeds niet uit of ik nu een 599 of een DBS zou willen in geval van een winnend lottobiljet ...
Kans is sowieso klein dat ik de lotto ooit win, aangezien ik niet meespeel1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenKan mij ook niet schelen! Maar stiekem toch een beetje wel, want een 599 is toch dik twee seconden sneller en ik ben er nog steeds niet uit of ik nu een 599 of een DBS zou willen in geval van een winnend lottobiljet ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenDie foto van die rode, is dat nu een speciale versie van de DBS of de vantage V12 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenFeit is ook dat een 599 ongeveer dubbel zo duur is als een DBS. Die laatste vind je easy voor 150k met nauwelijks km. En ik zou geen 300k kunnen geven voor een 599 als ik voor hetzelfde geld (Lotto gewonnen of niet) een DBS kan hebben én een 2Eleven én een Range Rover 5.0 S/C.
Hij was nou aan het zien wat ie kon kopen, maar kon niet echt iets bedenken.
Kheb hem proberen helpen, maar het lukte mij ook niet om iets anders te bedenken
Het wordt tijd dat Aston een "DB10" uitbrengt en de jaarproductie terugschroeft naar 5.000 stuks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVrijdag nog gesproken met iemand die een DBS besteld had. Heeft hem afgelast omdat Aston niet meer exclusief genoeg is en er teveel patsers mee rijden (zijn woorden)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMet zo een mentaliteit is hij zelf een patser ....
Sinds de V8 Vantage er is, zijn er gewoon teveel mensen die er eentje hebben gekocht ipv een 911, waardoor er nu mensen mee rijden die gewoon wat geld hebben.
Vroeger was het duidelijker: Reed je Bentley (Arnage) en Aston had je veel geld, maar wou je niet te hard opvallen. Nu kopen er velen een Conti GT om op te vallen (ahja, bentley aan budgetprijzen) en een Aston om niet de zoveelste 911 te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, wat hij bedoelt is dat wanneer je vroeger (ten tijde van de DB7 en Vanquish) met een Vanquish ergens aankwam, je direct werd herkend als iemand met geld en smaak. (het soort publiek dat Ferrari reeds een paar jaar kwijt was en Lambo nooit gehad heeft)
Sinds de V8 Vantage er is, zijn er gewoon teveel mensen die er eentje hebben gekocht ipv een 911, waardoor er nu mensen mee rijden die gewoon wat geld hebben.
Vroeger was het duidelijker: Reed je Bentley (Arnage) en Aston had je veel geld, maar wou je niet te hard opvallen. Nu kopen er velen een Conti GT om op te vallen (ahja, bentley aan budgetprijzen) en een Aston om niet de zoveelste 911 te zijn.
Dus is hij een patser. Want hij koopt duidelijk een auto omwille van de reacties die deze kar uitlokt bij anderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDus is hij een patser. Want hij koopt duidelijk een auto omwille van de reacties die deze kar uitlokt bij anderen.
Wat hij bedoelt is meer zoals Nicolas Cage in Gone in 60 seconds zegt
[in a Ferrari dealership]
Roger the Car Salesman: My name's Roger, Sir. May I be of some help?
Memphis: That's funny, my name's Roger... Two Rogers don't make a right.
[laughs]
Memphis: Roger, I have a problem...
Roger the Car Salesman: Yes?
Memphis: I've been in L.A. for three months now. I have money, I have taste. But I'm not on anybody's "A" list, and Saturday night is the loneliest night for the week for me.
Roger the Car Salesman: Well, a Ferrari would certainly change that.
Memphis: Perhaps, Mmmm. But, you know, this is the one. Yes, yes yes... I saw three of these parked outside the local Starbucks this morning, which tells me only one thing. There's too many self-Indulgent wieners in this city with too much bloody money! Now, if I was driving a 1967 275 GTB four-cam...
Roger the Car Salesman: You would not be a self-indulgent wiener, sir... You'd be a connoisseur.
Memphis: Precisely. Champagne would fall from the heavens. Doors would open. Velvet ropes would part.
En voor dat type persoon zijn er gewoon geen geschikte karren meer op de baan.
Ja, een Tesla en een Koenigsegg, maar die hebben allen hun nadelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIn die zin wel, maar dan is iedereen een patser.
Wat hij bedoelt is meer zoals Nicolas Cage in Gone in 60 seconds zegt
Als je een Virage, Z8 en een Vanquish gehad hebt ben je zowieso een "connoisseur".
En voor dat type persoon zijn er gewoon geen geschikte karren meer op de baan.
Ja, een Tesla en een Koenigsegg, maar die hebben allen hun nadelen
Je mag het uitleggen zoals je wilt, het blijft een achterllijke reactie.
Als hij een DBS besteld heeft mag ik er vanuit gaan dat hij dat op zich een geweldige wagen vindt qua looks en beleving. Om die dan te cancellen omdat er teveel AM rondrijden in België is redelijk bekakt imho. Ten andere, het is niet dat je op elke hoek van de straat een DBS ziet staan. Dat is zoals zeggen "ik koop geen audi R8 want er rijden teveel audi's in België rond". I mean, wtf voor wie koop je die auto
Het verhaal is bij Porsche niet anders hoor. Hoeveel 911 eigenaars voelen zich niet "bekocht" nu er een hele hoop minder kapitaalkrachtigen ook met die badge kunnen rondrijden dankzij de Cayenne, Boxster, Cayman .... Maar maakt dat diezelfde 911 ineens een minder mooie of goeie auto? Allemaal mensen met een klein pietje die schrik hebben dat er minder "WAAAUW" wordt gezegd als ze met hun kar ergens komen, omdat Jan de Buurman ook "Een Porsche" op de oprit kan zetten nu.
Ik krijg het schijt van zo een mentaliteit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJe mag het uitleggen zoals je wilt, het blijft een achterllijke reactie.
Als hij een DBS besteld heeft mag ik er vanuit gaan dat hij dat op zich een geweldige wagen vindt qua looks en beleving. Om die dan te cancellen omdat er teveel AM rondrijden in België is redelijk bekakt imho. Ten andere, het is niet dat je op elke hoek van de straat een DBS ziet staan. Dat is zoals zeggen "ik koop geen audi R8 want er rijden teveel audi's in België rond". I mean, wtf voor wie koop je die auto
Hier in OT rijden 3 DBS'en rond. 2 van die 3 personen die ermee rijden hebben een twijfelachtig imago (om het even zo te zeggen). Waar hij werkt (eindhoven) rijdt ook redelijkveel fout volk met een DB9 of DBS. (meer fout volk dan juist volk, dus fout imago)
R8 is gewoon té opvallend gestyled.
Comment
Comment