Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk BerichtenIk stel me vragen bij mensen die zogezegd een helikopter bezitten en gelijk nog 'gaan werken'. Laat staan daar naartoe rijden in een A5 diesel.
Allé, ik bedoel, ofwel zijt ge echt belachelijk stinkend rijk, en dan hebt ge een helikopter, en dan kunt ge overal gaan verkondigen dat ge net uw DBS gecancelled hebt, maar dan rijdt ge naar mijn gedacht echt niet elke dag naar Eindhoven voor uw werk, in een midclass diesel!!
Echte rijken kopen geen diesels om te beginnen. Mensen met helikopters gaan in't slechtste geval nog werken voor de fun. En gaan met Phantom Drophead Coupé's, of Carrera GT's, of Murci Reventon's,... naar hun 'werk'.
Ik wed dat er een hoop mensen zijn die 1x investeren in een dikke kar om er mee buiten te komen tijdens sunny days, zodat m'as tu vu, iedereen hen gezien heeft, maar de daily ride kosten zoals hoog verbruik, onderhoud, banden,... hun op 't eind van de maand mss zouden kunnen nekken.
Rijke mensen willen vooral rijker worden. Dat is een axioma. Zij werken graag, omdat zij het werk kunnen kiezen en ook uitbesteden wat ze willen.
Ik ken er enkele met een helikoper en die werken nog allebei.
Plus dat de meeste rijke mensen wel degelijk rijden in een gewone auto. Op het kantoor bij ons mag je noooooit afgaan op de wagen om te zien of iemand rijk is. Eén van klanten rijdt met een nissan micra en heeft een jacht van 45 meter exclusief voor hem gemaakt.
Ik denk dat je trouwens niet beseft hoeveel een helikopter 'maar' meer kost tegenwoordig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
wow
Op die leeftijd is een A5 al best een dikke kar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
wow
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenMensen die vertellen dat een DBS te gewoontjes is (of AM an sich) zijn zelf full of shit Carlito ... en daar valt niks aan te ontkrachten ... hoe hard je je best ook doet
Maar leef je vooral maar uit, 't is best grappig
Ik ken een paar rijke proffen - advocaten die zo denken. Daarnaast ook de kerel die zich de Veyron nummer 300 heeft aangeschaft. Voor deze mensen bestaat er nog altijd een klasse onderscheid.
Comment
-
Dergelijke wagens zijn gewoon ook een statement waarbij imago altijd zal meespelen. Alleen is dat imago voor de één iets anders dan de ander. Waarom zou je er anders zoveel geld aan uitgeven? Zoniet kochten we maar een 20tal type wagens die voor iedereen hetzelfde zouden zijn.
En dat geldt evengoed voor een Aston als voor een Lotus, Lambo of een Amerikaanse Corvette.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenDergelijke wagens zijn gewoon ook een statement waarbij imago altijd zal meespelen. Alleen is dat imago voor de één iets anders dan de ander. Waarom zou je er anders zoveel geld aan uitgeven? Zoniet kochten we maar een 20tal type wagens die voor iedereen hetzelfde zouden zijn.
En dat geldt evengoed voor een Aston als voor een Lotus, Lambo of een Amerikaanse Corvette.
Maar het tegendeel is er ook.. jammer genoeg.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenEr zijn nog veel mensen die dergerlijke wagens kopen voor te rijden, te genieten van hun wagen, en helemaal niet geven om het imago van een wagen
Maar het tegendeel is er ook.. jammer genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenDegene die het werkelijk bekijken als vier wielen met een omhulsel dat u van A naar B brengt is toch een beduidende minderheid hoor.
Je koopt enkel de wagen omdat hij goed rijd, je hem zelf mooi vind, etc...
Zoals Rami bv. Voor hem maakt het prestige en merknaam niet uit, daarom is hij van Lambo overgestapt naar Audi2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenJe koopt enkel de wagen omdat hij goed rijd, je hem zelf mooi vind, etc...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenDenk je dat nu echt? Dan mag de hele marketing afdeling zijn boeltje sluiten.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk ken genoeg mensen die zo'n wagens hebben, gewoon omdat het hun jongensdroom was En dan maakt het voor hun niet uit wat voor imago dat heeft of ze kopen hem niet speciaal om te gaan pronken in Knokke of dergelijke
Goed, genoeg gezeverd. Liever een foto van een aston hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk ken genoeg mensen die zo'n wagens hebben, gewoon omdat het hun jongensdroom was En dan maakt het voor hun niet uit wat voor imago dat heeft of ze kopen hem niet speciaal om te gaan pronken in Knokke of dergelijke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNee maar ze komen er toevallig wel mee elke 14 dagen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtentiens, ik heb mijn aston martin nochtans alleen gekocht om te pronken, om te stoefen in de overpoort en om op te vallen op de lippenslaan.
waarvoor dient anders zo'n auto ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenZie eerlijkheid doet geen zeer hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenik rij der zelfs ni eens graag mee !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenik rij der zelfs ni eens graag mee !
Comment
Comment