Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
    Da's normaal, ik zou ook ni graag elke dag liggen rondsjezen met nen overprijsde Ford.
    Supercar trashtalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
      tiens, ik heb mijn aston martin nochtans alleen gekocht om te pronken, om te stoefen in de overpoort en om op te vallen op de lippenslaan.

waarvoor dient anders zo'n auto ?
      www.flickr.com/photos/bramvds
      www.last.fm/user/lender

Comment

Da's normaal, ik zou ook ni graag elke dag liggen rondsjezen met nen overprijsde Ford.
        Jouw gallardo was ook een overprijsde audi he.

Binnekort heb je een overprijsde audi mét audi-logo!

Comment

Comment

en gij me uw brolaudi's zeker

AUDI V10 man, zo fout !

Comment

• Diene V8 bij de Aston, zijn da dan gewoon 2 fiesta 4 cilinder moteurs da daar in zitten? En zo ja, hoe hebben ze die aaneen geplakt? Pattex?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Diene V8 bij de Aston, zijn da dan gewoon 2 fiesta 4 cilinder moteurs da daar in zitten? En zo ja, hoe hebben ze die aaneen geplakt? Pattex?
                pattex is voor jeanetten he.

ducktape verdomme.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                  Een Aston heeft een felle kleur nodig anders zijn ze belachelijk saai qua uiterlijk.
                  Een zwarte DBS is ook niet mis, maar een felle kleur geeft er nog wat extra cachet aan.

Comment

• oranje met geel en groene strepen. Da's echt opvallend mooi !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Jouw gallardo was ook een overprijsde audi he.

Binnekort heb je een overprijsde audi mét audi-logo!

Touché!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Helicopter: Hobby, en het is goedkoper om er eentje te kopen dan om er eentje te huren
                        A5 & X5 diesel: diesel is nu eenmaal goedkoper, en snel genoeg om in de file te staan. En waarom een A8 kopen op uw 32e?

Virage - Z8 - Vantage - DBS vind ik toch niet echt "1 keer investeren in een dikke kar"

En als uw redenering hierboven over die "echte rijken" klopt, mag je mij er wel eens eentje als voorbeeld geven Er is hier niemand die met zo'n karren dagelijks rijdt. Ze hebben bijna allen een S-klasse of andere limousine.

Ohja, en mensen met een collectie oldtimers om u tegen te zeggen, een eigen vliegtuig, maar die dagelijks wel rondrijden met 535d, 118d en MINI Cooper S zijn ook niet écht rijk zeker
                        Ik ken er hier thans toch ene die wel dagelijks met zo'n karren rijdt

Uiteraard zijn er een hoop rijke mensen die echt totaal geen interesse hebben in auto's, noch hun status. Het is dan ook niet gek wanneer zij met kleine A-B vervoer-tuigen rijden.

Ik kan mij goed voorstellen dat er superrijken zijn die nooit hun hoofd hebben gedraaid voor een kar, en die nog geen Porsche zouden herkennen. 9/10 willen ze wel een degelijke, veilige wagen, graag wat luxe, genoeg plaats voor het gezin. BMW, Mercedes, Audi,... saloons. Zo'n kerels die vragen of een M-pakket wil zeggen dat het een cabrio is, en net voor het buitenrijden ad verkoper vragen: 'zeg, die D achter die 335, waarvoor stond die weer precies?'.

Als je een collectie oldtimers hebt, of dergelijk... waarom die dan binnen laten staan en éénmaal per jaar een meeting mee doen? Waarom? Toch zalig zo'n wagens, waarom er dan niet elke dag mee rijden, van genieten? Na een regenbui => Wax it Na een crashke => restore it Na een perd totale => buy another one

Ik bedoel maar, zou bijvoorbeeld Jay Leno zijn McLaren F1 id garage laten staan als er file stond en je toch niet snel kan rijden?

Toen ik in Dubai zat voor mijn werk, stond er tussen de supercars voor de Emirates Mall een witte Veyron. Nummerplaat nr 3 of 4. Als je weet wat de wagen kost, en dat de plaat +/- 750.000 euro kost (hoe lager het nr hoe duurder), waarom zou die eigenaar dan ooit in godsnaam een 118D voor dagelijks 'file'-want-ik-kan-niet-harder gebruik hebben?

Uiteraard is niemand gelijk, iedereen heeft andere ideëen. Maar als ik stinkend rijk zou zijn, zou mijn hof bezaaid zijn met Murcielago's, GT3 RS'jes, Zonda's, Carrera GT's, Enzo's,... dan nooit nimmer never ever van mijn leven, zou ik mijn filthy wealthy ass in een 118d zetten, al was het om de straat verder een brood te gaan halen!

Ik wil alleen maar zeggen dat ik het verhaal niet heel geloofwaardig vind. Ik beweer niet dat je zou liegen Carlito, maar s mss best om die man zijn verhaal met een korreltje zout te nemen.

PS: ik heb gisteren mijne Veyron Grand Sport gecancelled want 'k vond de pinkers eigenlijk toch ni zo mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
                          Ik ken er hier thans toch ene die wel dagelijks met zo'n karren rijdt

Uiteraard zijn er een hoop rijke mensen die echt totaal geen interesse hebben in auto's, noch hun status. Het is dan ook niet gek wanneer zij met kleine A-B vervoer-tuigen rijden.

Ik kan mij goed voorstellen dat er superrijken zijn die nooit hun hoofd hebben gedraaid voor een kar, en die nog geen Porsche zouden herkennen. 9/10 willen ze wel een degelijke, veilige wagen, graag wat luxe, genoeg plaats voor het gezin. BMW, Mercedes, Audi,... saloons. Zo'n kerels die vragen of een M-pakket wil zeggen dat het een cabrio is, en net voor het buitenrijden ad verkoper vragen: 'zeg, die D achter die 335, waarvoor stond die weer precies?'.

Als je een collectie oldtimers hebt, of dergelijk... waarom die dan binnen laten staan en éénmaal per jaar een meeting mee doen? Waarom? Toch zalig zo'n wagens, waarom er dan niet elke dag mee rijden, van genieten? Na een regenbui => Wax it Na een crashke => restore it Na een perd totale => buy another one

Ik bedoel maar, zou bijvoorbeeld Jay Leno zijn McLaren F1 id garage laten staan als er file stond en je toch niet snel kan rijden?

Toen ik in Dubai zat voor mijn werk, stond er tussen de supercars voor de Emirates Mall een witte Veyron. Nummerplaat nr 3 of 4. Als je weet wat de wagen kost, en dat de plaat +/- 750.000 euro kost (hoe lager het nr hoe duurder), waarom zou die eigenaar dan ooit in godsnaam een 118D voor dagelijks 'file'-want-ik-kan-niet-harder gebruik hebben?

Uiteraard is niemand gelijk, iedereen heeft andere ideëen. Maar als ik stinkend rijk zou zijn, zou mijn hof bezaaid zijn met Murcielago's, GT3 RS'jes, Zonda's, Carrera GT's, Enzo's,... dan nooit nimmer never ever van mijn leven, zou ik mijn filthy wealthy ass in een 118d zetten, al was het om de straat verder een brood te gaan halen!

Ik wil alleen maar zeggen dat ik het verhaal niet heel geloofwaardig vind. Ik beweer niet dat je zou liegen Carlito, maar s mss best om die man zijn verhaal met een korreltje zout te nemen.

PS: ik heb gisteren mijne Veyron Grand Sport gecancelled want 'k vond de pinkers eigenlijk toch ni zo mooi
                          Carlo zijn verhaal komt realistische en bijgevolg dus geloofwaardiger over dan het jouwe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
                            Ik was erbij toen hij zijn DBS bestelde en heb vorige week mee zijn Vanquish S terug gaan brengen naar de dealer.

Maar hey, kan best zijn dat ie mij iets wijsmaakte hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                              Wat een redenering die volledig buiten de realiteit staat!!

Rijke mensen willen vooral rijker worden. Dat is een axioma. Zij werken graag, omdat zij het werk kunnen kiezen en ook uitbesteden wat ze willen.

Ik ken er enkele met een helikoper en die werken nog allebei.

Plus dat de meeste rijke mensen wel degelijk rijden in een gewone auto. Op het kantoor bij ons mag je noooooit afgaan op de wagen om te zien of iemand rijk is. Eén van klanten rijdt met een nissan micra en heeft een jacht van 45 meter exclusief voor hem gemaakt.

Ik denk dat je trouwens niet beseft hoeveel een helikopter 'maar' meer kost tegenwoordig.

Prikjeuuuuhhh !!!

Dus je bent ervan overtuigd dat rijke mensen allemaal nog gaan werken en geen ene 'renteniert' ? Of een villa in Monaco koopt en met de Enzo naar de golf rijdt en s'avonds in zijn hangmat hangt?

Ik beweer helemaal niet dat rijken = supercareigenaars. Iemand die houdt van boten en wagens ziet als basic transport, zal duidelijk zijn geld aan het eerste spenderen.

Rijke mensen willen natuurlijk rijker worden. Arme mensen trouwens ook... ik ken eigenlijk niemand die NIET rijker wil worden... Om er daarom vanuit te gaan dat alle rijken nog steeds werken na het vergaren van hun kapitaal... Zou ik niet durven beweren... Die redenering lijkt mij ook niet 'volledig buiten de realiteit'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                Carlo zijn verhaal komt realistische en bijgevolg dus geloofwaardiger over dan het jouwe.

Welk verhaal ?

Comment

• Als ik 100 miljoen euro had op mijn 30ste zou ik nog altijd willen werken.

Zelfs al had ik 1 miljard.

Comment

• Dit topic is echt lachen
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• alles wat hier al gezegd is is zever want om nu maar een voorbeeld te geven

kabouter wesley

hij heeft geen auto vliegtuig helicopter of niets en toch was hij de winnaar van tien miljoen miljard

Last edited by Alexanderr; 17/06/2009, 12:57.
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                        Dit topic is echt lachen
                                        Jij ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Vrijdag nog gesproken met iemand die een DBS besteld had. Heeft hem afgelast omdat Aston niet meer exclusief genoeg is en er teveel patsers mee rijden (zijn woorden)

Hij was nou aan het zien wat ie kon kopen, maar kon niet echt iets bedenken.
                                          Kheb hem proberen helpen, maar het lukte mij ook niet om iets anders te bedenken

Het wordt tijd dat Aston een "DB10" uitbrengt en de jaarproductie terugschroeft naar 5.000 stuks

Ik was erbij toen hij zijn DBS bestelde en heb vorige week mee zijn Vanquish S terug gaan brengen naar de dealer.

Maar hey, kan best zijn dat ie mij iets wijsmaakte hoor

Dus je was erbij toen hij zijn DBS besteld had en ge hebt ermee gesproken toen hij hem vrijdag cancellede ? En toen ben je zijn Vanquish S mee gaan terugbrengen naar de dealer?

Ben ni mee, maar kom. 'T is goed. 't Wordt hier idd een nogal belachelijke discussie...

Comment

Working...
                                          X