Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Helicopter: Hobby, en het is goedkoper om er eentje te kopen dan om er eentje te huren
A5 & X5 diesel: diesel is nu eenmaal goedkoper, en snel genoeg om in de file te staan. En waarom een A8 kopen op uw 32e?
Virage - Z8 - Vantage - DBS vind ik toch niet echt "1 keer investeren in een dikke kar"
En als uw redenering hierboven over die "echte rijken" klopt, mag je mij er wel eens eentje als voorbeeld geven Er is hier niemand die met zo'n karren dagelijks rijdt. Ze hebben bijna allen een S-klasse of andere limousine.
Ohja, en mensen met een collectie oldtimers om u tegen te zeggen, een eigen vliegtuig, maar die dagelijks wel rondrijden met 535d, 118d en MINI Cooper S zijn ook niet écht rijk zeker
Ik ken er hier thans toch ene die wel dagelijks met zo'n karren rijdt
Uiteraard zijn er een hoop rijke mensen die echt totaal geen interesse hebben in auto's, noch hun status. Het is dan ook niet gek wanneer zij met kleine A-B vervoer-tuigen rijden.
Ik kan mij goed voorstellen dat er superrijken zijn die nooit hun hoofd hebben gedraaid voor een kar, en die nog geen Porsche zouden herkennen. 9/10 willen ze wel een degelijke, veilige wagen, graag wat luxe, genoeg plaats voor het gezin. BMW, Mercedes, Audi,... saloons. Zo'n kerels die vragen of een M-pakket wil zeggen dat het een cabrio is, en net voor het buitenrijden ad verkoper vragen: 'zeg, die D achter die 335, waarvoor stond die weer precies?'.
Als je een collectie oldtimers hebt, of dergelijk... waarom die dan binnen laten staan en éénmaal per jaar een meeting mee doen? Waarom? Toch zalig zo'n wagens, waarom er dan niet elke dag mee rijden, van genieten? Na een regenbui => Wax it Na een crashke => restore it Na een perd totale => buy another one
Ik bedoel maar, zou bijvoorbeeld Jay Leno zijn McLaren F1 id garage laten staan als er file stond en je toch niet snel kan rijden?
Toen ik in Dubai zat voor mijn werk, stond er tussen de supercars voor de Emirates Mall een witte Veyron. Nummerplaat nr 3 of 4. Als je weet wat de wagen kost, en dat de plaat +/- 750.000 euro kost (hoe lager het nr hoe duurder), waarom zou die eigenaar dan ooit in godsnaam een 118D voor dagelijks 'file'-want-ik-kan-niet-harder gebruik hebben?
Uiteraard is niemand gelijk, iedereen heeft andere ideëen. Maar als ik stinkend rijk zou zijn, zou mijn hof bezaaid zijn met Murcielago's, GT3 RS'jes, Zonda's, Carrera GT's, Enzo's,... dan nooit nimmer never ever van mijn leven, zou ik mijn filthy wealthy ass in een 118d zetten, al was het om de straat verder een brood te gaan halen!
Ik wil alleen maar zeggen dat ik het verhaal niet heel geloofwaardig vind. Ik beweer niet dat je zou liegen Carlito, maar s mss best om die man zijn verhaal met een korreltje zout te nemen.
PS: ik heb gisteren mijne Veyron Grand Sport gecancelled want 'k vond de pinkers eigenlijk toch ni zo mooi
Ik ken er hier thans toch ene die wel dagelijks met zo'n karren rijdt
Uiteraard zijn er een hoop rijke mensen die echt totaal geen interesse hebben in auto's, noch hun status. Het is dan ook niet gek wanneer zij met kleine A-B vervoer-tuigen rijden.
Ik kan mij goed voorstellen dat er superrijken zijn die nooit hun hoofd hebben gedraaid voor een kar, en die nog geen Porsche zouden herkennen. 9/10 willen ze wel een degelijke, veilige wagen, graag wat luxe, genoeg plaats voor het gezin. BMW, Mercedes, Audi,... saloons. Zo'n kerels die vragen of een M-pakket wil zeggen dat het een cabrio is, en net voor het buitenrijden ad verkoper vragen: 'zeg, die D achter die 335, waarvoor stond die weer precies?'.
Als je een collectie oldtimers hebt, of dergelijk... waarom die dan binnen laten staan en éénmaal per jaar een meeting mee doen? Waarom? Toch zalig zo'n wagens, waarom er dan niet elke dag mee rijden, van genieten? Na een regenbui => Wax it Na een crashke => restore it Na een perd totale => buy another one
Ik bedoel maar, zou bijvoorbeeld Jay Leno zijn McLaren F1 id garage laten staan als er file stond en je toch niet snel kan rijden?
Toen ik in Dubai zat voor mijn werk, stond er tussen de supercars voor de Emirates Mall een witte Veyron. Nummerplaat nr 3 of 4. Als je weet wat de wagen kost, en dat de plaat +/- 750.000 euro kost (hoe lager het nr hoe duurder), waarom zou die eigenaar dan ooit in godsnaam een 118D voor dagelijks 'file'-want-ik-kan-niet-harder gebruik hebben?
Uiteraard is niemand gelijk, iedereen heeft andere ideëen. Maar als ik stinkend rijk zou zijn, zou mijn hof bezaaid zijn met Murcielago's, GT3 RS'jes, Zonda's, Carrera GT's, Enzo's,... dan nooit nimmer never ever van mijn leven, zou ik mijn filthy wealthy ass in een 118d zetten, al was het om de straat verder een brood te gaan halen!
Ik wil alleen maar zeggen dat ik het verhaal niet heel geloofwaardig vind. Ik beweer niet dat je zou liegen Carlito, maar s mss best om die man zijn verhaal met een korreltje zout te nemen.
PS: ik heb gisteren mijne Veyron Grand Sport gecancelled want 'k vond de pinkers eigenlijk toch ni zo mooi
Carlo zijn verhaal komt realistische en bijgevolg dus geloofwaardiger over dan het jouwe.
Ik wil alleen maar zeggen dat ik het verhaal niet heel geloofwaardig vind. Ik beweer niet dat je zou liegen Carlito, maar s mss best om die man zijn verhaal met een korreltje zout te nemen.
Ik was erbij toen hij zijn DBS bestelde en heb vorige week mee zijn Vanquish S terug gaan brengen naar de dealer.
Maar hey, kan best zijn dat ie mij iets wijsmaakte hoor
Wat een redenering die volledig buiten de realiteit staat!!
Rijke mensen willen vooral rijker worden. Dat is een axioma. Zij werken graag, omdat zij het werk kunnen kiezen en ook uitbesteden wat ze willen.
Ik ken er enkele met een helikoper en die werken nog allebei.
Plus dat de meeste rijke mensen wel degelijk rijden in een gewone auto. Op het kantoor bij ons mag je noooooit afgaan op de wagen om te zien of iemand rijk is. Eén van klanten rijdt met een nissan micra en heeft een jacht van 45 meter exclusief voor hem gemaakt.
Ik denk dat je trouwens niet beseft hoeveel een helikopter 'maar' meer kost tegenwoordig.
Dus je bent ervan overtuigd dat rijke mensen allemaal nog gaan werken en geen ene 'renteniert' ? Of een villa in Monaco koopt en met de Enzo naar de golf rijdt en s'avonds in zijn hangmat hangt?
Ik beweer helemaal niet dat rijken = supercareigenaars. Iemand die houdt van boten en wagens ziet als basic transport, zal duidelijk zijn geld aan het eerste spenderen.
Rijke mensen willen natuurlijk rijker worden. Arme mensen trouwens ook... ik ken eigenlijk niemand die NIET rijker wil worden... Om er daarom vanuit te gaan dat alle rijken nog steeds werken na het vergaren van hun kapitaal... Zou ik niet durven beweren... Die redenering lijkt mij ook niet 'volledig buiten de realiteit'
Vrijdag nog gesproken met iemand die een DBS besteld had. Heeft hem afgelast omdat Aston niet meer exclusief genoeg is en er teveel patsers mee rijden (zijn woorden)
Hij was nou aan het zien wat ie kon kopen, maar kon niet echt iets bedenken.
Kheb hem proberen helpen, maar het lukte mij ook niet om iets anders te bedenken
Het wordt tijd dat Aston een "DB10" uitbrengt en de jaarproductie terugschroeft naar 5.000 stuks
Ik was erbij toen hij zijn DBS bestelde en heb vorige week mee zijn Vanquish S terug gaan brengen naar de dealer.
Maar hey, kan best zijn dat ie mij iets wijsmaakte hoor
Dus je was erbij toen hij zijn DBS besteld had en ge hebt ermee gesproken toen hij hem vrijdag cancellede ? En toen ben je zijn Vanquish S mee gaan terugbrengen naar de dealer?
Ben ni mee, maar kom. 'T is goed. 't Wordt hier idd een nogal belachelijke discussie...
Comment