Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als je een collectie oldtimers hebt, of dergelijk... waarom die dan binnen laten staan en éénmaal per jaar een meeting mee doen? Waarom? Toch zalig zo'n wagens, waarom er dan niet elke dag mee rijden, van genieten? Na een regenbui => Wax it Na een crashke => restore it Na een perd totale => buy another one
Mille Miglia
Himalaya Trail
Peking to Paris
Rally door Alaska
...
Noem ik niet eenmaal per jaar een meeting mee doen
Dus je was erbij toen hij zijn DBS besteld had en ge hebt ermee gesproken toen hij hem vrijdag cancellede ? En toen ben je zijn Vanquish S mee gaan terugbrengen naar de dealer?
Ben ni mee, maar kom. 'T is goed. 't Wordt hier idd een nogal belachelijke discussie...
Ergens vorig jaar was ik met hem onderweg toen ie zijn DBS bestelbon ging ondertekenen ja. En vrijdag vroeg hij mij om terug mee naar daar te rijden om zaterdag Vanquish terug gaan doen. Was overeengekomen in te ruilen tegen DBS, maar omdat DBS niet komt en Vanquish al doorverkocht was moest die uiteraard terug.
Je moet een verschil maken tussen:
1. Amerikaanse, Russische, Arabische rijken enz. waar het in de cultuur ligt om hun rijkdom te tonen en aldus een Veyron te kopen om 500 m verder te gaan shoppen
2. Rijken op het continent die vaker iets terughoudender zijn.
Rijke mensen willen natuurlijk rijker worden. Arme mensen trouwens ook... ik ken eigenlijk niemand die NIET rijker wil worden... Om er daarom vanuit te gaan dat alle rijken nog steeds werken na het vergaren van hun kapitaal... Zou ik niet durven beweren... Die redenering lijkt mij ook niet 'volledig buiten de realiteit'
Kerel, stap is uit het TMF videoclip tijdperk.
- Er zijn wel degelijk ook arme mensen die niet rijker willen worden, of dat toch niet als hun eerste prioriteit zien. En dat is hun gegund;
- Ik beweer nergens dat ALLE rijken nog steeds gaan werken. Het is trouwens maar wat je werken noemt. Ik ken een miljardair (in Bfr) die op zijn 38e op pensioen is gegaan. En die wordt rijker door te investeren en uitgekiende projecten. Dat is ook werken;
Geld en je portefeuille moet je wel degelijk onderhouden. Neem maar eens contact op met een paar private estate planners voor de grote vermogens (dat is vanaf 20 miljoen euro trouwens).
- Kerel met porsche turbo cabrio 996 kwam op kantoor voor een akte. Hij ging een vierde lening aan en had belastingschulden bij de akte (we moeten dat verplicht notificeren);
- Kerel die bij NATO werkt heeft een vermogen van X miljoen euro en rijdt met een ford fiesta. Oh ja, hij wilt nu wel ontslagen worden op deze moment want dan krijgt hij een gouden handdruk en dan krijg je niet als je gewoon op pensioen vertrekt.
Ik zou u trouwens nog wel is willen zien als je dan de euromillions zou winnen, dat je uw garage volpropt met sport- en luxewagens. Eens zien hoe lang je dat gaat volhouden.
Dat is een systeem bij de NATO. Er zorgen dat je ontslagen wordt, dan krijg je een grotere premie dan dat je vrijwillig opstapt of op pensioen gaat. Zijn vrouw heeft het ook zo gedaan
Die NATO en EU ambtenaren zijn absoluut geen heiligen hoor. Die kennen de gaten in de wetgeving beter dan ons. En ze hebben allemaal rekeningen in belastingsparadijzen. Eigenlijk erg om te zien bij elke aangifte van successierechten.
Dat is een systeem bij de NATO. Er zorgen dat je ontslagen wordt, dan krijg je een grotere premie dan dat je vrijwillig opstapt of op pensioen gaat. Zijn vrouw heeft het ook zo gedaan
Die NATO en EU ambtenaren zijn absoluut geen heiligen hoor. Die kennen de gaten in de wetgeving beter dan ons. En ze hebben allemaal rekeningen in belastingsparadijzen. Eigenlijk erg om te zien bij elke aangifte van successierechten.
Dat van die gouden handdruk weet ik maar ik wil nog altijd weten hoe ze zichzelf ontslagen krijgen.
Dat van die gouden handdruk weet ik maar ik wil nog altijd weten hoe ze zichzelf ontslagen krijgen.
Welke wetgeving is voor hun van toepassing?
Hangt ervan af of ze gedetacheerden zijn van land van vestiging of niet en functieclassificatie natuurlijk. Het fijne weet ik er ook niet van. Hij zegt dat hij ontslagen wil worden zodat hij gouden handdruk krijgt. Hij is het er nu dan ook een beetje aan het uithangen daar.
Je zegt dus dat hij het uithangt, toch redelijk zielig. Een prof van heeft zo'n verhaal verteld waar een werknemer het ook aan het uithangen was, uiteindelijk ging die werknemer hard op zijn bek en werd hij niet ontslagen maar naar zijn werk was niet meer aangenaam.
Je zegt dus dat hij het uithangt, toch redelijk zielig. Een prof van heeft zo'n verhaal verteld waar een werknemer het ook aan het uithangen was, uiteindelijk ging die werknemer hard op zijn bek en werd hij niet ontslagen maar naar zijn werk was niet meer aangenaam.
Dat kan ik ook geloven. Toch kan ik hem begrijpen als je al 55 bent en hoort hoe de regels bij de NATO de laatste 5 jaar veranderd zijn en het geld er ook aan het opgeraken is...
- Er zijn wel degelijk ook arme mensen die niet rijker willen worden, of dat toch niet als hun eerste prioriteit zien. En dat is hun gegund;
- Ik beweer nergens dat ALLE rijken nog steeds gaan werken. Het is trouwens maar wat je werken noemt. Ik ken een miljardair (in Bfr) die op zijn 38e op pensioen is gegaan. En die wordt rijker door te investeren en uitgekiende projecten. Dat is ook werken;
Geld en je portefeuille moet je wel degelijk onderhouden. Neem maar eens contact op met een paar private estate planners voor de grote vermogens (dat is vanaf 20 miljoen euro trouwens).
'T is dat, er zijn inderdaad wel degelijk arme mensen die niet rijker willen worden. Ze zijn graag arm waarschijnlijk. Da's tof! Komaan gast, wordt is wakker zeg! Back to life, back to reality! http://www.youtube.com/watch?v=GTRmS6NrrvY
Je kent blijkbaar veel rijke mensen, maar ik zou toch oppassen met zo'n uitspraken te doen bij armen. Mensen die in de shit zitten willen daar meestal wel uit hoor.
Ik weet niet waar uw nickname vandaan komt maar als de mensen u zo noemen omdat ge zo hard kunt zagen, is het wel de nagel op de kop!
'T is dat, er zijn inderdaad wel degelijk arme mensen die niet rijker willen worden. Ze zijn graag arm waarschijnlijk. Da's tof! Komaan gast, wordt is wakker zeg! Back to life, back to reality! http://www.youtube.com/watch?v=GTRmS6NrrvY
Je kent blijkbaar veel rijke mensen, maar ik zou toch oppassen met zo'n uitspraken te doen bij armen. Mensen die in de shit zitten willen daar meestal wel uit hoor.
- Er zijn heel veel groene geitenwollensokkendragers én andere die een 9-17u job willen en liefst nog wat minder als het kan en daar perfect gelukkig mee zijn. Die zijn financieel arm, maar psychisch daarom wel gelukkig en rijk.
- Armen die uit de shit willen komen waar jij aan denkt, zijn extreme voorbeelden. Trouwens deze week nog zo een verkoopakte gehad! Gisteren zelfs! Moest zijn huis verkopen en nog opleggen ook om schulden af te lossen. Man zat aan de drank en wou geeneens meewerken. Wij hebben hemel en aarde verzet om dat op te lossen en het toch door te kunnen laten gaan zodat hij niet in nog diepere shit komt. Hij trok het zich alleszins niet aan. Maar dan nog, dat trekt uw stelling weer uit de context! Uit de shit willen komen is nog iets helemaal anders dan rijk willen worden hoor.
Ik weet niet waar uw nickname vandaan komt maar als de mensen u zo noemen omdat ge zo hard kunt zagen, is het wel de nagel op de kop!
Hij werkt bij Jan de nul maar wat heb jij precies gestudeerd Bas?
Dat noemen ze argumentern in het juridisch jargon. En dat is dan de typische reactie van mensen die het niet kunnen halen en persoonlijk moeten beginnen doen.
Het ging hier over Astons, laat het daar nu over verdergaan. Straks komt hier toch een moderator langs om dat hier wat op te kuisen. En ik moet le régime primaire nog instuderen vanavond.
Comment