Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• DB5

DB6

link werkte niet meer

DBS

link werkte niet meer
    Last edited by ; 17/06/2009, 23:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      DB6

DBS

ROFL!

Comment

• DB7

DB7 Zagato

DB9

DBS

link werkte niet meer
        Last edited by ; 17/06/2009, 23:19.

Comment

• post dan toch iets moois

Comment

• Comment

• Hoe vet is dit

Last edited by ; 05/06/2011, 13:34.

Comment

• Dat is toch bij dat immo kantoor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                  Dat is toch bij dat immo kantoor?
                  Inderdaad.

De weerspiegeling van de R8 kan je in de ruit achter die Vanquish zien

Comment

• Moscowitz, DE Nederlandse advokaat,
                    heeft zijn DBS terug ingeruild voor...zijn oude Vanquish

ne kerel naar mijn hart!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Ergens vorig jaar was ik met hem onderweg toen ie zijn DBS bestelbon ging ondertekenen ja. En vrijdag vroeg hij mij om terug mee naar daar te rijden om zaterdag Vanquish terug gaan doen. Was overeengekomen in te ruilen tegen DBS, maar omdat DBS niet komt en Vanquish al doorverkocht was moest die uiteraard terug.
                      Morgan Aero8 SuperSports
                      INDIVIDUALITY, CELEBRATED ... Morgan is the world's pre-eminent coachbuilder, providing a fitting antidote to mass-produced automotive manufacturing. Every drive ...

daar gaat die kerel bli mee zijn
                      (tenzij hij ne koffer nodig heeft )

Comment

• Prachtige wagen die Zagato cabrio, komt ook enkele keren in de serie "Las Vegas" voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                          Moscowitz, DE Nederlandse advokaat,
                          heeft zijn DBS terug ingeruild voor...zijn oude Vanquish

ne kerel naar mijn hart!!!!!!
                          EINDELIJK! Dat had hij al véél langer moeten doen. De DBS is sowieso een knappe wagen, maar de Vanquish S is een wagen die een heel pak hoger staat naar mijn mening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                            Huh? Dubbel zo duur?
                            Nieuwprijzen met elkaar vergelijken lijkt me het meest correcte.

Een DBS kost volgens autogids 243.750 euro
                            Een 599 kost volgens autogids 248.123 euro

Hoezo dubbel zo duur?
                            Ik kijk eerder op autoscout en van die fazen. Vind je een DBS voor rond de 150 large, een 599 is vaak bijna dubbel zo duur, ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
                              Ik stel me vragen bij mensen die zogezegd een helikopter bezitten en gelijk nog 'gaan werken'. Laat staan daar naartoe rijden in een A5 diesel.

Allé, ik bedoel, ofwel zijt ge echt belachelijk stinkend rijk, en dan hebt ge een helikopter, en dan kunt ge overal gaan verkondigen dat ge net uw DBS gecancelled hebt, maar dan rijdt ge naar mijn gedacht echt niet elke dag naar Eindhoven voor uw werk, in een midclass diesel!!

Echte rijken kopen geen diesels om te beginnen. Mensen met helikopters gaan in't slechtste geval nog werken voor de fun. En gaan met Phantom Drophead Coupé's, of Carrera GT's, of Murci Reventon's,... naar hun 'werk'.

Ik wed dat er een hoop mensen zijn die 1x investeren in een dikke kar om er mee buiten te komen tijdens sunny days, zodat m'as tu vu, iedereen hen gezien heeft, maar de daily ride kosten zoals hoog verbruik, onderhoud, banden,... hun op 't eind van de maand mss zouden kunnen nekken.
                              Me dunkt dat ge de prijs van een heli in zekere zin overschat. Oké, 't is geen klein bier, maar er zijn redelijk wat bedrijven die zoiets in de vloot hebben uit pure noodzaak, en waar de bedrijfsleider een "aanvaardbare" kar rijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                Da's normaal, ik zou ook ni graag elke dag liggen rondsjezen met nen overprijsde Ford.
                                Juste, in uwe Seat zit er tenminste nog een beetje Spaans bloed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                  Ik zou u trouwens nog wel is willen zien als je dan de euromillions zou winnen, dat je uw garage volpropt met sport- en luxewagens. Eens zien hoe lang je dat gaat volhouden.
                                  Ik stel me kandidaat als "voorproever" van dergelijk experiment, en ik beloof plechtig dat ik elke maand Spa afhuur enkel en alleen maar voor de AW-vriendjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                    Kerel, stap is uit het TMF videoclip tijdperk.

't Zou idd bij vele jobs niet lukken om daar met uwe Ferrari aan te komen, zelfs dat je er 5 kunt betalen.
                                    Ook op sociaal vlak kan dit gevolgen hebben, maar op TMF zie je dit natuurlijk nooit.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

't Zou idd bij vele jobs niet lukken om daar met uwe Ferrari aan te komen, zelfs dat je er 5 kunt betalen.
                                      Ook op sociaal vlak kan dit gevolgen hebben, maar op TMF zie je dit natuurlijk nooit.
                                      Er ben er ten volle van overtuigd dat dat de reden is dat jullie een S6 en geen -ik zeg maar iets- Carrera hebben gekocht: anonimiteit en toch een knappe kar?

Trouwens op een van de bovenstaande foto's, die DB4 met de schuine koplampen vind ik toch ietsje minder knap dan de eerste series met de rechte koplampen. Spijtig dat de DB4 en de DB5 daarin zo sterk op elkaar zijn gaan lijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                        Er ben er ten volle van overtuigd dat dat de reden is dat jullie een S6 en geen -ik zeg maar iets- Carrera hebben gekocht: anonimiteit en toch een knappe kar?
                                        Dat is onder andere een van de redenen waarom mijn vader geen AMG heeft gekocht voor zichzelf.

En de ML komt nauwelijks aan het bedrijf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                          Dat is onder andere een van de redenen waarom mijn vader geen AMG heeft gekocht voor zichzelf.

En de ML komt nauwelijks aan het bedrijf.
                                          Ik snap de redenering van geen AMG voor de onopvallendheid.

Maar waarom er dan op laten staan 500 AMG? Als dat eraf is, lijkt het een simpele 320 CDI

Comment

Working...
                                          X