Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ergens vorig jaar was ik met hem onderweg toen ie zijn DBS bestelbon ging ondertekenen ja. En vrijdag vroeg hij mij om terug mee naar daar te rijden om zaterdag Vanquish terug gaan doen. Was overeengekomen in te ruilen tegen DBS, maar omdat DBS niet komt en Vanquish al doorverkocht was moest die uiteraard terug.
INDIVIDUALITY, CELEBRATED ... Morgan is the world's pre-eminent coachbuilder, providing a fitting antidote to mass-produced automotive manufacturing. Every drive ...
daar gaat die kerel bli mee zijn
(tenzij hij ne koffer nodig heeft )
Moscowitz, DE Nederlandse advokaat,
heeft zijn DBS terug ingeruild voor...zijn oude Vanquish
ne kerel naar mijn hart!!!!!!
EINDELIJK! Dat had hij al véél langer moeten doen. De DBS is sowieso een knappe wagen, maar de Vanquish S is een wagen die een heel pak hoger staat naar mijn mening.
Ik stel me vragen bij mensen die zogezegd een helikopter bezitten en gelijk nog 'gaan werken'. Laat staan daar naartoe rijden in een A5 diesel.
Allé, ik bedoel, ofwel zijt ge echt belachelijk stinkend rijk, en dan hebt ge een helikopter, en dan kunt ge overal gaan verkondigen dat ge net uw DBS gecancelled hebt, maar dan rijdt ge naar mijn gedacht echt niet elke dag naar Eindhoven voor uw werk, in een midclass diesel!!
Echte rijken kopen geen diesels om te beginnen. Mensen met helikopters gaan in't slechtste geval nog werken voor de fun. En gaan met Phantom Drophead Coupé's, of Carrera GT's, of Murci Reventon's,... naar hun 'werk'.
Ik wed dat er een hoop mensen zijn die 1x investeren in een dikke kar om er mee buiten te komen tijdens sunny days, zodat m'as tu vu, iedereen hen gezien heeft, maar de daily ride kosten zoals hoog verbruik, onderhoud, banden,... hun op 't eind van de maand mss zouden kunnen nekken.
Me dunkt dat ge de prijs van een heli in zekere zin overschat. Oké, 't is geen klein bier, maar er zijn redelijk wat bedrijven die zoiets in de vloot hebben uit pure noodzaak, en waar de bedrijfsleider een "aanvaardbare" kar rijdt.
Ik zou u trouwens nog wel is willen zien als je dan de euromillions zou winnen, dat je uw garage volpropt met sport- en luxewagens. Eens zien hoe lang je dat gaat volhouden.
Ik stel me kandidaat als "voorproever" van dergelijk experiment, en ik beloof plechtig dat ik elke maand Spa afhuur enkel en alleen maar voor de AW-vriendjes.
't Zou idd bij vele jobs niet lukken om daar met uwe Ferrari aan te komen, zelfs dat je er 5 kunt betalen.
Ook op sociaal vlak kan dit gevolgen hebben, maar op TMF zie je dit natuurlijk nooit.
't Zou idd bij vele jobs niet lukken om daar met uwe Ferrari aan te komen, zelfs dat je er 5 kunt betalen.
Ook op sociaal vlak kan dit gevolgen hebben, maar op TMF zie je dit natuurlijk nooit.
Er ben er ten volle van overtuigd dat dat de reden is dat jullie een S6 en geen -ik zeg maar iets- Carrera hebben gekocht: anonimiteit en toch een knappe kar?
Trouwens op een van de bovenstaande foto's, die DB4 met de schuine koplampen vind ik toch ietsje minder knap dan de eerste series met de rechte koplampen. Spijtig dat de DB4 en de DB5 daarin zo sterk op elkaar zijn gaan lijken
Er ben er ten volle van overtuigd dat dat de reden is dat jullie een S6 en geen -ik zeg maar iets- Carrera hebben gekocht: anonimiteit en toch een knappe kar?
Dat is onder andere een van de redenen waarom mijn vader geen AMG heeft gekocht voor zichzelf.
Comment