Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
      ik vind aston martin toch nog altijd geil hoor
      Alleen stinken die koppelingen zo hard!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
        Ik stel me vragen bij mensen die zogezegd een helikopter bezitten en gelijk nog 'gaan werken'. Laat staan daar naartoe rijden in een A5 diesel.

Allé, ik bedoel, ofwel zijt ge echt belachelijk stinkend rijk, en dan hebt ge een helikopter, en dan kunt ge overal gaan verkondigen dat ge net uw DBS gecancelled hebt, maar dan rijdt ge naar mijn gedacht echt niet elke dag naar Eindhoven voor uw werk, in een midclass diesel!!

Echte rijken kopen geen diesels om te beginnen. Mensen met helikopters gaan in't slechtste geval nog werken voor de fun. En gaan met Phantom Drophead Coupé's, of Carrera GT's, of Murci Reventon's,... naar hun 'werk'.

Ik wed dat er een hoop mensen zijn die 1x investeren in een dikke kar om er mee buiten te komen tijdens sunny days, zodat m'as tu vu, iedereen hen gezien heeft, maar de daily ride kosten zoals hoog verbruik, onderhoud, banden,... hun op 't eind van de maand mss zouden kunnen nekken.
        Ik loop hier een paar dagen achter, maar bon.

Je kan alleszins niet alleman met geld over dezelfde kam scheren.
        Ik meen me te herinneren dat -enkele jaren terug- een van de mannen van de familie Bert van Kinepolis als daily met een 320cdi reed, en in het weekend met een 550 Maranello.

Er zijn nu eenmaal karren waar je niet overal kan mee verschijnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
          Dat is een feit, dat is niet persoonlijk worden. Hoe weet ik nu of jij iets te maken hebt met TMF? Je kan alleen maar afstappen van die zienswijze en teveel naar Cribs te zitten kijken. Zinspelen op een naam is daarentegen wel persoonlijk worden...

U kent waarschijnlijk wel het verschil tussen een schrijffout en een typfout? Daarnaast hoef ik mij niet te onderscheiden. 'Fancy-pantsy' woorden ken ik niet? Misschien is dat gewoon algemeen Nederlands?

U noemt deze conversatie trouwens grappig, waarbij u het kan halen? Ik ben is benieuwd! Je hebt nog geen enkele stelling weerlegd, integendeel.

Als je de drang voelt om hier nog op te reageren, doe maar wat je niet laten kan. Maar dan liever via PM zonder dit topic te vervuilen.

Ik merk dat je nu duidelijk gefrustreerd bent. I like

Je mag me gerust tuttoyeren zoals in je vorige posts hoor. Geen nood aan 'u' @ all.

Ik ben het volledig met je eens dat we dit topic beter niet meer verder vervuilen met ons gekibbel, vandaar:

BACK ON TOPIC: http://www.youtube.com/watch?v=dOKDP6AOU5A&feature=fvst

3.42mins zaaaaaalig !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Alleen stinken die koppelingen zo hard!
            nimeer ^^

Comment

Ik merk dat je nu duidelijk gefrustreerd bent. I like
              Helemaal niet! Het werk van een jurist bestaat er juist in te argumenteren en te weerleggen. En de overwinning ruikt altijd zoet

Comment

• Respect x 1000 !

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Zalige foto.
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Knappe kleur, beetje een mengeling van brons en grijs.

Ik zou achteraf toch wel eens die voorbumper willen gezien hebben

Comment

• toch gewoon grijs

en wow amaikes wow how vent, zo spectaculair is dat ook niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Knappe kleur, beetje een mengeling van brons en grijs.

Ik zou achteraf toch wel eens die voorbumper willen gezien hebben
                        zelfde kleur van die van wim en mij

meteorite silver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                          toch gewoon grijs

en wow amaikes wow how vent, zo spectaculair is dat ook niet
                          Als je iets of wat normaal bent en er rekening mee houdt dat je met'n wagen van om en bij de 10miljoen oude franken rijdt, is dat wél spectaculair.

Comment

• in ierland heb je veel van die baantjes waar de plaatselijke rivier overloopt. niets speciaals dus.
                            wimoptiek.be op

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                Als je iets of wat normaal bent en er rekening mee houdt dat je met'n wagen van om en bij de 10miljoen oude franken rijdt, is dat wél spectaculair.

maar zo gevaarlijk, die auto's kun je waarschijnlijk enkel rijden op perfect asfalt zoals dit

Comment

• ej Timo bakkes é gast.
                                  Als je A-M niet kan adoreren, bol je het maar af hé!!!

Comment

• Haha neen zo bedoel ik het niet, ze kunnen dat wel, maar ik denk echt niet dat er zoveel mensen dat met een dergelijke wagen doen Er hangen carbon lipjes op, en iedereen weet dat dat schandalig veel duiten kost om dat te fixen!

Comment

Nop, 't is bij Dredging International (DEME)

Elektromechanika.
                                      ah, dan doe ik nu hetzelfde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                        Haha neen zo bedoel ik het niet, ze kunnen dat wel, maar ik denk echt niet dat er zoveel mensen dat met een dergelijke wagen doen Er hangen carbon lipjes op, en iedereen weet dat dat schandalig veel duiten kost om dat te fixen!
                                        Voor sommige mensen maakt het niks uit, kijk maar naar mensen die meedoen aan de gumball. Als daar hun bumper er af is, so be it, kopen ze een nieuwe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                          Voor sommige mensen maakt het niks uit, kijk maar naar mensen die meedoen aan de gumball. Als daar hun bumper er af is, so be it, kopen ze een nieuwe.
                                          Hja kijk, vaak zijn dat dan ook belachelijke posers die enkel op tv willen komen. Tegenwoordig zie je daar ook bijna geen enkele zichzelf respecterende mens meer aan meedoen. Enkel van die skaters en hiphoppers met teveel geld en geen smaak voor wagens. (waarmee ik niks tegen die mensen an sich heb, maar wel de manier waarop ze 90% van de tijd met hun auto's omgaan)

Comment

Working...
                                          X