Ik dacht dat de reden was: Om het totaal CO² uitstoot van het merk naar beneden te halen. Aangezien er een norm is opgelegd.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk dacht dat de reden was: Om het totaal CO² uitstoot van het merk naar beneden te halen. Aangezien er een norm is opgelegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk dacht dat de reden was: Om het totaal CO² uitstoot van het merk naar beneden te halen. Aangezien er een norm is opgelegd.
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenDan zijn er toch nog merken die met zo'n bakje op de markt moeten komen? Of rekent met de sportwagenmerken (bv Lamborghini) dan samen met Audi ed. in die CO² berekening (en gaat het dus eigenlijk over een concern, en niet over een merk)?
Porsche -> heeft VW overgenomen
BMW -> Mini
Ferrari -> Fiat
Koenigsegg -> heeft Saab overgenomen
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenInderdaad.
Lambo -> Audi
Porsche -> heeft VW overgenomen
BMW -> Mini
Ferrari -> Fiat
Koenigsegg -> heeft Saab overgenomen
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAh serieus? Ik dacht dat dat reeds gebeurd was, ik kan mis zijn hoor.
Comment
-
Idd, Porsche wou VW 'opkopen' en heeft daarvoor zwaar aan de aandelenboom geschud. Nu, met de crisis zijn er idd liquiditeitsproblemen, grotendeels door enkele zware leningen voor deze aandelen/opties die moeten afbetaald worden. De realiteit ziet er nu eerder omgekeerd uit, in de zin dat VW Porsche wel eens zou kunnen overnemen...
Comment
-
Ondertussen is de deal beklonken en zal Porsche het tiende merk van de VAG Groep vormen in de toekomst. Hoeveel VW hiervoor heeft neergeteld is nog niet geweten.
Bron: http://www.tijd.be/nieuws/ondernemin...209817-434.art
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenVeel geld ook, koop ik liever een gt3 van. Of was dit niet de trackversie van de vantage?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
't Is trouwens ook een 4.3 en het vermogen klopt ook niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk BerichtenOndertussen is de deal beklonken en zal Porsche het tiende merk van de VAG Groep vormen in de toekomst. Hoeveel VW hiervoor heeft neergeteld is nog niet geweten.
Bron: http://www.tijd.be/nieuws/ondernemin...209817-434.art
Wat dus ook gebeurd is ... tegen de milde ontslagpremie van 50 miljoen Euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenBMW verkoopt die auto, is veel te duur!
't Is trouwens ook een 4.3 en het vermogen klopt ook niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenEn één van de eisen van VW was dat Wendelin Wiedeking met z'n klos werd buitengesmeten
Wat dus ook gebeurd is ... tegen de milde ontslagpremie van 50 miljoen Euro
Nuja, met zijn 50 miljoen Euro komt hij ook al ver om z'n land te verbouwen he...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenNope, N400 heeft ... 400pk.
Comment
Comment