Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik dacht dat de reden was: Om het totaal CO² uitstoot van het merk naar beneden te halen. Aangezien er een norm is opgelegd.
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      Ik dacht dat de reden was: Om het totaal CO² uitstoot van het merk naar beneden te halen. Aangezien er een norm is opgelegd.
      Dan zijn er toch nog merken die met zo'n bakje op de markt moeten komen? Of rekent met de sportwagenmerken (bv Lamborghini) dan samen met Audi ed. in die CO² berekening (en gaat het dus eigenlijk over een concern, en niet over een merk)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
        Ik dacht dat de reden was: Om het totaal CO² uitstoot van het merk naar beneden te halen. Aangezien er een norm is opgelegd.
        Inderdaad.

Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
        Dan zijn er toch nog merken die met zo'n bakje op de markt moeten komen? Of rekent met de sportwagenmerken (bv Lamborghini) dan samen met Audi ed. in die CO² berekening (en gaat het dus eigenlijk over een concern, en niet over een merk)?
        Lambo -> Audi
        Porsche -> heeft VW overgenomen
        BMW -> Mini
        Ferrari -> Fiat
        Koenigsegg -> heeft Saab overgenomen
        ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Inderdaad.

Lambo -> Audi
          Porsche -> heeft VW overgenomen
          BMW -> Mini
          Ferrari -> Fiat
          Koenigsegg -> heeft Saab overgenomen
          ...
          Porsche heeft VW toch (nog) niet ovegenomen?

Comment

• Ah serieus? Ik dacht dat dat reeds gebeurd was, ik kan mis zijn hoor.

Comment

Ah serieus? Ik dacht dat dat reeds gebeurd was, ik kan mis zijn hoor.
              P heeft zich voor een deel ingekocht bij VW, denk ik.

Comment

• Klopt.

Comment

• Porsche wou het meerderheidsaandeel in VW verwerven maar is in liquiditeitsproblemen geraakt. Hierdoor is er van dat plan niks in huis gekomen en heeft (dacht ik) VW nu meer input in Porsche.

Comment

• Idd, Porsche wou VW 'opkopen' en heeft daarvoor zwaar aan de aandelenboom geschud. Nu, met de crisis zijn er idd liquiditeitsproblemen, grotendeels door enkele zware leningen voor deze aandelen/opties die moeten afbetaald worden. De realiteit ziet er nu eerder omgekeerd uit, in de zin dat VW Porsche wel eens zou kunnen overnemen...

Comment

• Ondertussen is de deal beklonken en zal Porsche het tiende merk van de VAG Groep vormen in de toekomst. Hoeveel VW hiervoor heeft neergeteld is nog niet geweten.

Bron: http://www.tijd.be/nieuws/ondernemin...209817-434.art

Comment

• perfectie:
                        AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

't kleurke, ene N24, hmmm (but no cash)

Comment

• Veel geld ook, koop ik liever een gt3 van. Of was dit niet de trackversie van de vantage?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                            Veel geld ook, koop ik liever een gt3 van. Of was dit niet de trackversie van de vantage?
                            Die van de link is een N400, de straatversie. De trackversie is N24.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                perfectie:
                                AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

't kleurke, ene N24, hmmm (but no cash)
                                BMW verkoopt die auto, is veel te duur!

't Is trouwens ook een 4.3 en het vermogen klopt ook niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
                                  Ondertussen is de deal beklonken en zal Porsche het tiende merk van de VAG Groep vormen in de toekomst. Hoeveel VW hiervoor heeft neergeteld is nog niet geweten.

Bron: http://www.tijd.be/nieuws/ondernemin...209817-434.art
                                  En één van de eisen van VW was dat Wendelin Wiedeking met z'n klos werd buitengesmeten
                                  Wat dus ook gebeurd is ... tegen de milde ontslagpremie van 50 miljoen Euro

Comment

BMW verkoopt die auto, is veel te duur!

't Is trouwens ook een 4.3 en het vermogen klopt ook niet.
                                    Pk's kloppen toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                      En één van de eisen van VW was dat Wendelin Wiedeking met z'n klos werd buitengesmeten
                                      Wat dus ook gebeurd is ... tegen de milde ontslagpremie van 50 miljoen Euro
                                      Ik heb verschillende keren gelezen dat hij zelfs aan't ijveren was voor eentje van 100 miljoen Euro
                                      Nuja, met zijn 50 miljoen Euro komt hij ook al ver om z'n land te verbouwen he...

Comment

• Nope, N400 heeft ... 400pk.

Comment

Nope, N400 heeft ... 400pk.
                                          Oeps, niet gezien dat het een N400 was

Comment

Working...
                                          X