Oorspronkelijk geplaatst door Rami
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Naar ik mij herinner heeft Porsche Wiedeking indertijd gevraagd CEO van het bedrijf te worden toen ze in slechte papieren zaten. Vanwege die slechte financies is Wiedeking grotendeels betaald in aandelen of een x procent van de winstmarge. Wiedeking heeft veel geschrapt en als ik me niet vergis heeft hij het initiatief doorgevoerd een ruimere productdifferentiatie te creeëren (zoals bijvoorbeeld de Cayenne). Onder zijn leiding is Porsche terug (zeer) winstgevend geworden. Met als resultaat dat zijn aandeel/procent op de winst betrekkelijk hoger werd.
Porsche heeft indertijd een betrekkelijk laag bod gedaan voor de man, die het heeft aanvaard, en door goed beleid zijn eigen aandeel de lucht in heeft gestuurd. Als ik me niet vergis was hij (door die betalingsvorm) de beste betaalde CEO in de hele automobielsector, met 77 miljoen euro per jaar dacht ik.
Als je ziet welke veelvouden van jaarlonen in Belgie soms worden uitbetaald aan zo'n mannen, dan vind ik 50 miljoen nog niet eens erg overdreven. (relatief gezien hé, 50 miljoen euro is naar mijn gedacht belachelijk veel geld).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten... dan vind ik 50 miljoen nog niet eens erg overdreven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenOeps, niet gezien dat het een N400 was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDa's het enige wat ik onthouden heb ... gij se vuil stukske kapitalist!!!
Hier se. Ne communist met ne Lamborghini
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichtende helft gaat naar liefdadigheid dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
Die kar had als ik me niet vergis eerst Engels kenteken. (fabrieksplaten van AM zelf dacht ik.)
Dus wss zelf aan een gunstig prijsje geïmporteerd vanuit de UK ofzo.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk BerichtenKwam gisteren nog eens een mooie DBS tegen!
Waar ben je die tegengekomen?
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenSCHITTERENDE foto! High res?1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
Ne maat van mij werkt daar, ongelooflijk zalige auto, maar zo jammer van de kleur. Ze krijgen em niet verkocht. Staat ook nog aan een scherp prijske dacht ik.
Edit: http://e4c.bmwgroup.com/eric/loadVeh...73921#0373921ELast edited by Roox; 30/07/2009, 08:03.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
Niets van opt strand, gefilmd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten2 X5 diesels?
Die kar had als ik me niet vergis eerst Engels kenteken. (fabrieksplaten van AM zelf dacht ik.)
A wss zelf aan een gunstig prijsje geïmporteerd vanuit de UK ofzo.
Jij was daar toen op hetzelfde moment in de garage als ik me niet vergis. Je kwam aan en gelijktijdig vertrok er een Merc AMG, weet al niet meer welk model (in ieder geval met dito cocky bestuurder). Jij op de berm gaan staan en een filmpje geschoten, lekker freaky gelijk het hoort.
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenDat is die van bij BMW Beliën in Neerpelt?
Ne maat van mij werkt daar, ongelooflijk zalige A, maar zo jammer van de kleur. Ze krijgen em niet verkocht. Staat ook nog aan een scherp prijske dacht ik.
Edit: http://e4c.bmwgroup.com/eric/loadVeh...73921#0373921E. 'Ge moet eens meekomen, er staat hier nog iets tofs.' En ik maar aan't raden...
Vind het net super zalig dat die dat kleurtje heeft. Daar liet ik em niet voor staan in ieder geval.
Ben er daar ook achter gekomen dat zo'n AM de meest bout sleutel heeft die er bestaat. Dan ziet zelfs die van ons moeder hare picasso er beter uit, om maar iets te zeggen. Trekt-echt-op-niks, zeker voor zo'n dure kar!
Comment
-
In Brugge rijdt er tegenwoordig veel een groene DBS rond. Wel een rare type als chauffeur, hij zit telkens te dagdromen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtende eerste V12 vantage wordt binnenkort geleverd, it's a matter of weeks
Comment
Comment