Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• heb nog mr juist mijne V8, overschakelen nr ne V12 lijkt me nogal een beetje gek nee ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
      heb nog mr juist mijne V8, overschakelen nr ne V12 lijkt me nogal een beetje gek nee ?
      Whadunno ... V8 is nogal traag ni?

Comment

• hmmm

tempting

Comment

• Hoe, ge vond die toch ... ik weet niet meer hoe je 't verwoorde ... lelijk ofzo? Die kiemen en dat gedoe?

Ik vind 'm vet. Koop dat 'es. Ik sponser middels wat flosjkes van een tapijt.

Comment

• Alle foto's -> KLIK HIER

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• V12 Vantage, prachtkar in alle opzichten vind ik, enkel die roosters in de motorkap storen mij. Als het van mij afhing zou daar een 'gewone' motorkap opkomen. (indien technisch mogelijk)

OF: ik heb eens een shop gemaakt van de V12 Vantage met de luchtroosters in koetswerkkleur om eens te kijken wat dat geeft:

Wat vinden jullie?

Comment

• Knap!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                    V12 Vantage, prachtkar in alle opzichten vind ik, enkel die roosters in de motorkap storen mij. Als het van mij afhing zou daar een 'gewone' motorkap opkomen. (indien technisch mogelijk)

OF: ik heb eens een shop gemaakt van de V12 Vantage met de luchtroosters in koetswerkkleur om eens te kijken wat dat geeft:

Wat vinden jullie?
                    Wat een verschil
                    Echt veel knapper zo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Gisteren in real live gezien, nie normaal wat een pracht bak

Worden slechts 1000 stuks van gemaakt en deze was gisteren net verkocht. Hopen dat ik hem nog eens mag spotten.

Comment

• iemand een idee wat de levertermijn momenteel is van een vantage?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                          Gisteren in real live gezien, nie normaal wat een pracht bak

Worden slechts 1000 stuks van gemaakt en deze was gisteren net verkocht. Hopen dat ik hem nog eens mag spotten.
                          Ben je daar zeker van, dat die gelimiteerd is tot 1000 stuks?
                          Edit: google says yes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                            Ben je daar zeker van, dat die gelimiteerd is tot 1000 stuks?
                            Edit: google says yes!
                            Gehoord van verkoper.

Comment

• Lekkere V8 Vantage op circuit park Zandvoort!

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zijn grote broertje was er ook!

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• verwijderd
                                Last edited by ; 12/08/2009, 00:58.

Comment

• V12 Vantage

Heb dus daarstraks de V12 Vantage mogen testrijden. Het was de eerste die geleverd is en hij was reeds verkocht (tijdens de Nacht van het Zoute). Needless to say dat ik dat ding dus niet misbruikt heb. Het was een aangenaam ritje en een zeer toffe eerste kennismaking met het merk Aston Martin. Ik had tot nu toe enkel in de N400 van J gezeten dus vandaag was een hoogtepunt op dat gebied.

Ben ik verkocht?

Neen.

Althans, NOG NIET! De eerste impact van die wagen is fenomenaal, het is dan ook één van de mooiste creaties in autoland.
                                  Zowel het exterieur als het interieur konden mij enorm bekoren (grijs/zwart met carbon kuipjes).

De rit an sich was vrij kort maar wel best leuk. Aangezien het een verkocht model is ben ik niet tot het uiterste gegaan (zo'n 5.5-6K rpm max). Je voelt dat er kracht in dit beest huist. Vooral als je de sport button induwt. Het is net alsof een turbo aanslaat, zo ga je ineens vooruit. Dit is de eerste keer dat een sport setting zulke impact heeft op een wagen imho. Niet alleen krijg je ineens z'n volledige symfonie te horen, de respons van het gaspedaal wordt stukken bitsiger maar wat vooral bijblijft is die enorme stamp onder je kont.

Qua comfort zit de V12 Vantage nog vrij goed, hij rijdt strak maar het blijft nog steeds ietwat comfortabel. De carbon kuipjes ogen schitterend en wegen zeer weinig maar voor mij persoonlijk zaten ze niet optimaal (weinig instelmogelijkheden).

Verkeersdrempels zijn geen probleem voor deze wagen, hij neemt ze zonder zeuren tegen zeer acceptabele snelheden.

Schakelen gaat zeer vlot (6-speed manual only) MAARRR de pook staat veel te kort tegen je lichaam. Dit irriteert vooral wanneer je naar de even versnellingen schakelt. Misschien kan dit te maken hebben met mijn lichaamsbouw/lengte maar zo groot ben ik nu ook weer niet (1.90m).

Aangezien ik de wagen niet voluit heb kunnen laten gaan kan ik ook niet echt zeggen hoe het zit op performance gebied. En laat dat nu net zijn waar ik een beetje op mijn honger bleef zitten. Ok, met sport mode ingeschakeld reageert ie wel bitsig maar écht sportief wordt het nooit. Het is misschien dan ook niet de wagen waar je ultra sportieve prestaties mag van verwachten. Het blijft eerst en vooral een klassebak. Maar toch ... onder de 4sec van 0-100 had een vereiste mogen zijn.

De AM V12 Vantage is één van 4 wagens die openstaat als de vervanger van de Rt12. Valt ie af na deze kennismaking? Neen. Ben ik verkocht? Neen.
                                  Misschien dat ik na een intensieve rit in Francorchamps of op de Ring van gedachte verander ... only time will tell ..........

Hier zijn alvast 2 foto's:

Comment

• Schitterend, 't zou een zeer lekkere aanwinst zijn voor u garage... Benieuwd wat 't wordt!

Comment

• Subliem! wat een wagen Zoals Porker zei: het zou een schitterende aanwinst zijn in u garage .
                                      Maar ter vervanging van je RT12 moet je een wagen zoals deze wel optimaal kunnen testen, chapeau ook dat je er rekening mee hield dat ie verkocht was
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                        Subliem! wat een wagen Zoals Porker zei: het zou een schitterende aanwinst zijn in u garage .
                                        Maar ter vervanging van je RT12 moet je een wagen zoals deze wel optimaal kunnen testen, chapeau ook dat je er rekening mee hield dat ie verkocht was
                                        Een echte autoliefhebber heeft respect voor een ander zijn wagen , zelf nog meer dan voor zijn eigen wagens . Allé dat is toch mijn mening .

Die Aston Martin

Zou niet mis staan naast je Lambo .

Zou bijna mijn droom combo zijn .
                                        - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                        - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                          Heb dus daarstraks de V12 Vantage mogen testrijden. Het was de eerste die geleverd is en hij was reeds verkocht (tijdens de Nacht van het Zoute).
                                          Dat is durven. Een auto die ze verkocht hebben nog laten uittesten
                                          Weet die klant dat?

Comment

Working...
                                          X