Halve ford, maar zo knap.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten... vandaag waren ze voor schijnbaar in de aanbieding in Knokke. Op elke straathoek een AM Vantage of DB9
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Met die andere velgen (titanium) is hij veel knapper in het geel.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenMet die andere velgen (titanium) is hij veel knapper in het geel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtenkweet niet of deze er al stond maar deze stond in zwitserland
ik vind het wel een vette agressor
Er moeten wel andere velgen op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtenkweet niet of deze er al stond maar deze stond in zwitserland
ik vind het wel een vette agressor1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtenzou het james bond z,n nieuwe auto zijn in de volgende bond
Het is dus wel "Jeans Bond" hé! Misschien komt er nog een speciale collor edisjon van!
Comment
-
Vandaag in Knokke een vreemde Aston gezien. Eentje met ronde achterlichten en een typische Aston-grill, maar dan groter. Een open versie.
Hij had ook een nummerplaat waarvan ik geen idee heb van waar die kwam. Vooraan geen nummerplaat zelfs.
Iemand?
Ik heb foto's, maar nog niet op PC gezet. Dat is iets voor morgen of zo.
Edit:
Redelijk moderne wagen. Of zou die fake geweest zijn? Hij had wel het formaat van een echte.Last edited by Beta; 25/08/2009, 02:08.
Comment
Comment