Oorspronkelijk geplaatst door MrQ
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
In mijn ogen was deze toch één van de mooiste die er waren
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrQ Bekijk BerichtenEen zicht op de Aston meeting in Francorchamps, vandaag. 160 Aston's annwezig, prachtig weer, zalige momenten, maar te kort voor mij... ik heb een paar mensen van dit forum ontmoet, zeer toffe kerels1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenFak
Das wel een hoop Astons bij elkaar! Chapeau! Ging dit van AM zelf uit?
25 jaar René Michiels en Aston On Track; georganiseerd door Aston UK1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten.. deze staat nu op een Nederlandse veilingsite te koop.
startprijs € 95000 (excl. kosten)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDat zijn nog eens veel Fordjes bijéén!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichtenzei de man met een oranje Audi!
Comment
-
Die One77, I don't know. Niet meteen wild van.
Dit vind ik dan weer wel gigantisch knap.
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDie One77, I don't know. Niet meteen wild van.
En de sound is gewoon
Als dat ding gestart wordt; hoor je eerst, twee seconden lang, de starter ... en dan plots; in héle korte kleine plofjes, de motor die tot leven komt .. zo'n vijf seconden lang ... om dan over te gaan in een erg luid en onregelmatig draaiende V12 .. ongelooflijk.
Bij 't achteruit manoeuvreren viel de motor stil; en werd dan opnieuw gestart: de mechanische starter en dan plots *POAAAAP* ... damn zeg1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrQ Bekijk BerichtenV8 Vantage (1977-1989), 313 exemplaren gemaakt... tja in 12 jaren... hand gemaakt met een staal chassis en een volledige aluminium lichaam. V8 motor 5,4 liters met 380 pks, ook volledig handgemaakt, een tiental verflagen, een paar koeien... 2-3 maanden per wagen ...Destijds het snelste wagen ter wereld met 275 km/h . (ook duurste met 2 million BEF in 1977). Beschouwd als de eerste Supercar, equivalent aan de huidige Bugatti Veyron.
Niettemin een zeer knappe wagen en een aardige collectie!
Comment
Comment