Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDBS is voor mij de mooiste sportwagen die momenteel te koop is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenzijn winterbanden aangeraden op een vantage?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenzijn winterbanden aangeraden op een vantage?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDBS is voor mij de mooiste sportwagen die momenteel te koop is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDBS is geen SPORTwagen maar een GT imo.
Comment
-
- ze lijken sterk op elkaar, zeker qua binnenafwerking
- in de Vantage heb je als grote mens (veel) meer beenruimte achter het stuur, dit vormt echt een probleem in de DBS
- de prijs: voor een wagen die een bom van een motor heeft (wat mijn inziens het enige grote verschil is met de Vantage) betaal je voor een DBS 2 keer zoveel als een Vantage ...
- je hebt een 2+2 maar aan die +2 heb je echt alleen iets met kinderen onder de 12
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenprachtwagen, mijn enige bedenkingen als Vantage-rijder die recent voor een DBS is gaan kijken:
- ze lijken sterk op elkaar, zeker qua binnenafwerking
- in de Vantage heb je als grote mens (veel) meer beenruimte achter het stuur, dit vormt echt een probleem in de DBS
- de prijs: voor een wagen die een bom van een motor heeft (wat mijn inziens het enige grote verschil is met de Vantage) betaal je voor een DBS 2 keer zoveel als een Vantage ...
- je hebt een 2+2 maar aan die +2 heb je echt alleen iets met kinderen onder de 12
heb Vantage en ga naar N400 kijken = OK
heb Vantage en ga naar upgraded DB9 (of noemt dat spel DBS????) kijken = NIET OK
imho
DUZ
enjoy your Vantage,
doe ons een plezier, koop nog een track&Ring-kar en kom ne keer mee,
meer leute, minder centen!!!!
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten1 van men favorieten : Vanquish S
meer pics?
Comment
Comment