Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timowaarom is dat? en zetten ze er geen automaat in!
De bak schakelt wel een beetje stroef, vond ik. Maar beter dat dan een 'flappy paddle' gearbox1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaertsleuk maar die velgen trekken wel heel goed op de styling 167 van bmw (de m6 velg)
gaat dus over het sportspack.The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WutputtLangs de andere kant zou je ook kunnen stellen dat ze nogal sterk op de DB7 GT velgen lijken, maar dan ipv een geëxtrudeerde lipje op iedere spaak, een weggesneden versie
Comment
-
Zat ik op 't terras van De Werf, komt daar toch gene DB5 Convertible langs zeker?
Hij lag open, en was donkerblauw met beige leder... Klassieke schoonheid, njam!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzZat ik op 't terras van De Werf, komt daar toch gene DB5 Convertible langs zeker?
Hij lag open, en was donkerblauw met beige leder... Klassieke schoonheid, njam!!
Alleen spijtig dat die dingen 50.000€ kosten (voor een restauratieproject zoals mijn mini)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoGing hij in de toeren? die roffel is echt geweldig....
Alleen spijtig dat die dingen 50.000€ kosten (voor een restauratieproject zoals mijn mini)
Op Top Gear hebben ze toch eens een DB5 getest samen met een E-Type en ze spraken toch over astronomische bedragen, ik veronderstel dan een cabrio wel wat meer kost niet ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoGing hij in de toeren? die roffel is echt geweldig....
Ja man, reed traag maar redelijk hoog in de toeren. Geweldig geluid, met dat gehijs van die carburatoren ertussen... Mmmm!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JapyIs dat niet heel goedkoop ???
Op Top Gear hebben ze toch eens een DB5 getest samen met een E-Type en ze spraken toch over astronomische bedragen, ik veronderstel dan een cabrio wel wat meer kost niet ?
Maar ik bedoel écht een wrak.
Als die maar 50k zouden kosten voor een goede zag je er wel meer rijden denk
Comment
-
Ik vind die mansory niet geslaagd, zeker die vleugeldeuren passen daar totaal niet op. Dat interieur vind ik ook niet zo geslaagd, de standaard configuraties van aston martin in hun interieur zijn niet te overtreffen denk ik, anders word het overdreven zoals bij die mansory.
Comment
Comment