Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    Nope, enkel handgeschakeld
    waarom is dat? en zetten ze er geen automaat in!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
      waarom is dat? en zetten ze er geen automaat in!
      Past meer bij het sportieve karakter Ik denk niet dat ze er een automaat voor zullen maken.
      De bak schakelt wel een beetje stroef, vond ik. Maar beter dat dan een 'flappy paddle' gearbox
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• leuk maar die velgen trekken wel heel goed op de styling 167 van bmw (de m6 velg)
        gaat dus over het sportspack.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
          leuk maar die velgen trekken wel heel goed op de styling 167 van bmw (de m6 velg)
          gaat dus over het sportspack.
          Langs de andere kant zou je ook kunnen stellen dat ze nogal sterk op de DB7 GT velgen lijken, maar dan ipv een geëxtrudeerde lipje op iedere spaak, een weggesneden versie
          The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt
            Langs de andere kant zou je ook kunnen stellen dat ze nogal sterk op de DB7 GT velgen lijken, maar dan ipv een geëxtrudeerde lipje op iedere spaak, een weggesneden versie
            Niet te moeilijk maken he, men spreekt hier in BMW-termen...

Comment

• Zat ik op 't terras van De Werf, komt daar toch gene DB5 Convertible langs zeker?
              Hij lag open, en was donkerblauw met beige leder... Klassieke schoonheid, njam!!

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Nog steeds knap
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• achterkant wat minder...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                    Zat ik op 't terras van De Werf, komt daar toch gene DB5 Convertible langs zeker?
                    Hij lag open, en was donkerblauw met beige leder... Klassieke schoonheid, njam!!

Ging hij in de toeren? die roffel is echt geweldig....

Alleen spijtig dat die dingen 50.000€ kosten (voor een restauratieproject zoals mijn mini)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito

Alleen spijtig dat die dingen 50.000€ kosten (voor een restauratieproject zoals mijn mini)
                      kwestie van niet arrogant over te komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames
                        kwestie van niet arrogant over te komen
                        ??? arrogant?

Comment

Is dat niet heel goedkoop ???

Op Top Gear hebben ze toch eens een DB5 getest samen met een E-Type en ze spraken toch over astronomische bedragen, ik veronderstel dan een cabrio wel wat meer kost niet ?

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Hemeltje, ik wist niet eens dat er een DB5 cabrio bestond.
                              Hoeveel zijn er daar van gemaakt ?

Comment

Ja man, reed traag maar redelijk hoog in de toeren. Geweldig geluid, met dat gehijs van die carburatoren ertussen... Mmmm!!
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Erg lekker!
                                  Db9 tuned by mansory:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                                    Ja man, reed traag maar redelijk hoog in de toeren. Geweldig geluid, met dat gehijs van die carburatoren ertussen... Mmmm!!
                                    Gehijs kan je letterlijk nemen, die bakken zuipen gelijk zot volgens mij

Comment

• De agressiviteit van de vanquish...
                                      De schoonheid van de DB9....

een wagen met beide capaciteiten..

zie hier bonds nieuwe speeltje:
                                      de aston martin DBS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                                        Is dat niet heel goedkoop ???

Op Top Gear hebben ze toch eens een DB5 getest samen met een E-Type en ze spraken toch over astronomische bedragen, ik veronderstel dan een cabrio wel wat meer kost niet ?
                                        Ja, voor een goede wel. Die gaan over de 200k.

Maar ik bedoel écht een wrak.

Als die maar 50k zouden kosten voor een goede zag je er wel meer rijden denk

Comment

• Ik vind die mansory niet geslaagd, zeker die vleugeldeuren passen daar totaal niet op. Dat interieur vind ik ook niet zo geslaagd, de standaard configuraties van aston martin in hun interieur zijn niet te overtreffen denk ik, anders word het overdreven zoals bij die mansory.

Comment

Working...
                                          X