Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Vandaag in luxembourg geweest, ergens in een klein dorpje (eche sur chure) of zoiet.
Ik zag een Vanquish afkomen, hij reed voorbij en twas dan noch wel nen vanquish S. Nu stopte hij aan het kruispunt en hij reed rechtdoor een grot in.
Er stond een rood licht in die grot, wegwerkzaam heden. Ik dacht als hij nu stilstaand in die grot, efkes in de toeren gaat, dan zal het V12-geluid beestig weerklinken. En wat ik dacht deed hij... Echt machtig... Ik sprong ne meter de lucht in van vreugde.
PS; twas nen hollander.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door landroverboyVandaag in luxembourg geweest, ergens in een klein dorpje (eche sur chure) of zoiet.
Ik zag een Vanquish afkomen, hij reed voorbij en twas dan noch wel nen vanquish S. Nu stopte hij aan het kruispunt en hij reed rechtdoor een grot in.
Er stond een rood licht in die grot, wegwerkzaam heden. Ik dacht als hij nu stilstaand in die grot, efkes in de toeren gaat, dan zal het V12-geluid beestig weerklinken. En wat ik dacht deed hij... Echt machtig... Ik sprong ne meter de lucht in van vreugde.
PS; twas nen hollander.
heb dat ook aan het sgool om de2 dagen een lamborghini gallardo.
ik spring ook altijd in de lucht ( figuurlijk dan)2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo GovaertsIk vind die mansory niet geslaagd, zeker die vleugeldeuren passen daar totaal niet op. Dat interieur vind ik ook niet zo geslaagd, de standaard configuraties van aston martin in hun interieur zijn niet te overtreffen denk ik, anders word het overdreven zoals bij die mansory.nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nlsIdem, een Aston moet gewoon klassevol blijven, wat ik toch mis bij zo'n Mansory
alhoewel je een AM toch al sportief genoeg kan noemen
maar ik denk dat de mansory wat rauwer/bruter is.
ik zou in ieder geval alleen de remmen,banden & motortuning aanschaffen,als ik een db9 later zou hebben2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Just ne DB9 gezien! Proberen bij te houden... Uiteindelijk na een lange tijd tegen 4500/min en 190km/u heb ik em voorbij gestoken. Die gast ze gezicht was wel lachen!!! Ma alweer zo een italianenekopke, Z-platen ook... Ma een patat van een bak! Toen expres ergens een straatje ingevaren, bijna tot stilstand ingedraaid met hoop da die gast eens flink door ging trekken. En ja...!!!!!!!! Wat een zalig geluid. Voor mij de referentie als het op geluid aan komt. Zalig gespin van ne V12!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RooxJust ne DB9 gezien! Proberen bij te houden... Uiteindelijk na een lange tijd tegen 4500/min en 190km/u heb ik em voorbij gestoken. Die gast ze gezicht was wel lachen!!! Ma alweer zo een italianenekopke, Z-platen ook... Ma een patat van een bak! Toen expres ergens een straatje ingevaren, bijna tot stilstand ingedraaid met hoop da die gast eens flink door ging trekken. En ja...!!!!!!!! Wat een zalig geluid. Voor mij de referentie als het op geluid aan komt. Zalig gespin van ne V12!!
pics?!
maar tegen 190 is het nogal moeilijk zeker om een foto te nemen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300pics?!
maar tegen 190 is het nogal moeilijk zeker om een foto te nemen
Comment
Comment