Oorspronkelijk geplaatst door stradge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk BerichtenIemand die weet hoe het zit met die klinken? Hoe krijg je de auto open?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichteninduwen aan een kant en dan komt de rest eruit en dan trekken eraan zeker?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenInderdaad, aan de rechterkant van de wagen moet je ze langst rechts indrukken en aan de linkerkant andersom. Knap detail, wel grappig toen ik de eerste keer meerijde met speedman
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk BerichtenIemand die weet hoe het zit met die klinken? Hoe krijg je de auto open?Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichteninduwen aan een kant en dan komt de rest eruit en dan trekken eraan zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenEr gaat niets boven een TVR-klink.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenEr gaat niets boven een TVR-klink.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDa's allesinds nog moeilijker te vinden voor iemand die wil instappen!
edit:
Schitterend hoe clean die zijkant dan wordt zonder een klink.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenOeps
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwat voor V8 Vantage is dat?
Velgjes zullen gewoon z'n trackvelgen zijn vermoed ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenLijken mij OZ-velgen ook. Trekken verdacht hard op die van de Superleggera.
Comment
Comment