Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEen maatje kleiner dan toch, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenBest de handrem opzetten als je hem op de lift zet ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenDat is een Aston Martin Vantage N400 racewagen. Kan je zien rijden in de European FIA GT4 Cup
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenDat is een Aston Martin Vantage N400 racewagen. Kan je zien rijden in de European FIA GT4 Cup
Trouwens, een N400 is toch gewoon een straatversie afgeleid van de N24?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenLijkt mij toch ook geen N400 te zijn.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenPrachtige wagen hierboven.
De V12 Vantage op het autosalon was ook een prachtige combinatie ! Voor mij de mooiste wagen op het autosalon.
Iemand (net als wij) gepoogd om is achterin de Rapide te zitten? (mission impossible ).
Btw, die koffer was anders ook wel
Ik zei het tegen mijn papa(werkt voor Aston Martin) dat ik voor het geld de Rapide kost mij veel liever een Panamera kopen! Maar hij kwam dan weer met argument dat het meer een 2+2 is en geen volwaardige vierzitter. M.a.w. is het een DB9 waar een kind tot 15 jaar deftig kan zitten vanachter
Comment
Comment