Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          Dit is mijn droomwagen van 't moment...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Dit is mijn droomwagen van 't moment...
            vrijdag meedoen met euromillions dan

Comment

• Die Coconut heeft echt al schitterende wagens gehad voor pics te trekken!
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• www.flickr.com/photos/bramvds
                www.last.fm/user/lender

Comment

• Die velgen staan daar echt super onder
                  www.flickr.com/photos/bramvds
                  www.last.fm/user/lender

Comment

• auston martin roooulls en et prachtig geluid de nieuwe 4 deurs is zoals altijd ;;; stylvol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vincentw Bekijk Berichten
                      auston martin roooulls en et prachtig geluid de nieuwe 4 deurs is zoals altijd ;;; stylvol
                      Rapide vind ik IRL evengoed enorm tegenvallen... 't Is gewoon een uitgerekte DB9, zonder nut, want achterin kan een volwassene amper fatsoenlijk zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                        Rapide vind ik IRL evengoed enorm tegenvallen... 't Is gewoon een uitgerekte DB9, zonder nut, want achterin kan een volwassene amper fatsoenlijk zitten.
                        het is juist voor de show

Comment

• Is het alweer Krokusverlof? Gemiddelde leeftijd daalt precies weer goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                            Is het alweer Krokusverlof? Gemiddelde leeftijd daalt precies weer goed
                            Volgende week pas. Nog even geduld!

Comment

• Ben al een heel tijdje naar filmpjes van Aston's aan 't zien op youtube, knettergek geluid toch!
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Comment

• Comment

• ZO jammer van zulk een recente nummerplaat op zo'n auto te hebben ..
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                      ZO jammer van zulk een recente nummerplaat op zo'n auto te hebben ..
                                      Ja. Is waarschijnlijk weer van een Turk ofzo.

Comment

• DB4 ik vind die een pák knapper dan de DB5, die op zich al zeker geen miskleun is.
                                        Maar inderdaad, zonde van zo'n recente plaat op zo'n wagen te hebben... Hoe is het met de plaat van je M3 ALEXANDERR?!

Comment

• [quote=MrQ;3633343]V8 Vantage (1977-1989), 313 exemplaren gemaakt... tja in 12 jaren... hand gemaakt met een staal chassis en een volledige aluminium lichaam. V8 motor 5,4 liters met 380 pks, ook volledig handgemaakt, een tiental verflagen, een paar koeien... 2-3 maanden per wagen ...Destijds het snelste wagen ter wereld met 275 km/h . (ook duurste met 2 million BEF in 1977). Beschouwd als de eerste Supercar, equivalent aan de huidige Bugatti Veyron.[/quote

Knap gedefinieerd alleen een beetje overdreven me dunkt Mr Q.

Maar het blijft een prachtige wagen om met goed weer eens rustig een toertje te gaan doen.

]

Comment

Working...
                                          X