Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDit is mijn droomwagen van 't moment...
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vincentw Bekijk Berichtenauston martin roooulls en et prachtig geluid de nieuwe 4 deurs is zoals altijd ;;; stylvol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenRapide vind ik IRL evengoed enorm tegenvallen... 't Is gewoon een uitgerekte DB9, zonder nut, want achterin kan een volwassene amper fatsoenlijk zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIs het alweer Krokusverlof? Gemiddelde leeftijd daalt precies weer goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenZO jammer van zulk een recente nummerplaat op zo'n auto te hebben ..
Comment
-
[quote=MrQ;3633343]V8 Vantage (1977-1989), 313 exemplaren gemaakt... tja in 12 jaren... hand gemaakt met een staal chassis en een volledige aluminium lichaam. V8 motor 5,4 liters met 380 pks, ook volledig handgemaakt, een tiental verflagen, een paar koeien... 2-3 maanden per wagen ...Destijds het snelste wagen ter wereld met 275 km/h . (ook duurste met 2 million BEF in 1977). Beschouwd als de eerste Supercar, equivalent aan de huidige Bugatti Veyron.[/quote
Knap gedefinieerd alleen een beetje overdreven me dunkt Mr Q.
Maar het blijft een prachtige wagen om met goed weer eens rustig een toertje te gaan doen.
]
Comment
Comment