Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Schitterend Brecht.

Comment

• Schitterende foto's Brecht, foto 2 is echt ...

Comment

• denken jullie dat de vantage naar de bodem van de put zal zakken binnen wat jaren of toch nog wat waardevast is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
          denken jullie dat de vantage naar de bodem van de put zal zakken binnen wat jaren of toch nog wat waardevast is?
          De V8V gaat nog serieus zakken tot 50K en minder. De 4.3 er iets onder, de 4.7 er iets boven.
          De V12V zal denk ik rond de 70K uitvlakken

Allebei "redelijk" korte termijn... Wat ze over 10-15j doen blijft afwachten...
          ----------------------------------------------------------------------------------
          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
          Pictures here: BMW 7 Series
          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
          It might need half a starsystem to turn around,
          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Comment

• DAMN!
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Pure klasse
                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Knapste Aston ooit imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                    Knapste Aston ooit imho.
                    Knapte wagen ever...

Verkrijgbaar in (nog) hogere resolutie ?

Comment

• Vandaag met een vantage 4.3 testgereden. ERG mooi gelijnd en het is nu haast wel zeker dat het een vantage zal worden. Er stond ook een maserati GTS in de toonzaal , maar die is echt te groot... Ik miste wel wat power en WOW gevoel bij het accelereren. HEt geluid is uiteraard subliem, maar ik krag geen kick. Het was een manuele, wat ik prima vind, maar de pook vond ik toch iets te hoog en te dicht geplaatst bij de bestuurder. Dat samen met de nogal plastiekerige middenconsole waren voor mij de enige minpunten. Voor de rest echt een sublieme wagen. Binnekort toch maar es testrijden met een facelift versie om het verschil te voelen.

Comment

• Zo groot is een gts toch niet. Zou ik eerder kopen als zo een aston, als het persé traag moet zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          Zo groot is een gts toch niet. Zou ik eerder kopen als zo een aston, als het persé traag moet zijn.
                          ?

Het was nu ook echt wel een lelijke uitvoering. (rood exterieur), past totaal niet op de gts.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                            Vandaag met een vantage 4.3 testgereden. ERG mooi gelijnd en het is nu haast wel zeker dat het een vantage zal worden. Er stond ook een maserati GTS in de toonzaal , maar die is echt te groot... Ik miste wel wat power en WOW gevoel bij het accelereren. HEt geluid is uiteraard subliem, maar ik krag geen kick. Het was een manuele, wat ik prima vind, maar de pook vond ik toch iets te hoog en te dicht geplaatst bij de bestuurder. Dat samen met de nogal plastiekerige middenconsole waren voor mij de enige minpunten. Voor de rest echt een sublieme wagen. Binnekort toch maar es testrijden met een facelift versie om het verschil te voelen.
                            pfl <-> fl is dag en nacht verschil.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                ik vermoed ook dat alles een tikkeltje beter gemaakt is, wat het geheel een stuk beter maakt... ben benieuwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  whoop whoop vandaag met de vantage facelift op pad geweest inderdaad een enorm verschil met de pré-FL. (kan ook aan de uitvoering gelegen hebben) De power die de pré-FL tekort kwam wordt hier helemaal goedgemaakt. Ik bleef zeker niet op mijn honger zitten. Deze versie had ook het sportpack en qua wegligging en baanvastheid => Interieur en afwerking zijn ook een heuse stap vooruit! Toppertje ^^

edit: uiteraard heb ik daar ook eens naar de DB en DBS gekeken. DBS is qua uiterlijk gezchift dik , maar qua interieur is deze zo goed als identiek aan de vantage facelift alsook de DB9 facelift... dat de DB9 of DBS veel extra binnenruimte hadden is ook allesbehalve waar.
                                  Last edited by mysticwizard; 26/03/2010, 19:57.

Comment

• Heerlijke sound!
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
                                      Heerlijke sound!
                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                      Heeft wel een quicksilver uitlaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                        Blijkbaar was er gisteren iets te doen bij AM in wijnegem.
                                        Receptie aan de gang en buiten stond heel wat dik spul bij elkaar...
                                        Ik gok voorstelling van de Rapide. Die kwam ergens in april binnen bij de dealer daar in Wijnegem

Comment

Working...
                                        X