Schitterend Brecht.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtendenken jullie dat de vantage naar de bodem van de put zal zakken binnen wat jaren of toch nog wat waardevast is?
De V12V zal denk ik rond de 70K uitvlakken
Allebei "redelijk" korte termijn... Wat ze over 10-15j doen blijft afwachten...----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenKnapste Aston ooit imho.
Verkrijgbaar in (nog) hogere resolutie ?
Comment
-
Vandaag met een vantage 4.3 testgereden. ERG mooi gelijnd en het is nu haast wel zeker dat het een vantage zal worden. Er stond ook een maserati GTS in de toonzaal , maar die is echt te groot... Ik miste wel wat power en WOW gevoel bij het accelereren. HEt geluid is uiteraard subliem, maar ik krag geen kick. Het was een manuele, wat ik prima vind, maar de pook vond ik toch iets te hoog en te dicht geplaatst bij de bestuurder. Dat samen met de nogal plastiekerige middenconsole waren voor mij de enige minpunten. Voor de rest echt een sublieme wagen. Binnekort toch maar es testrijden met een facelift versie om het verschil te voelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenZo groot is een gts toch niet. Zou ik eerder kopen als zo een aston, als het persé traag moet zijn.
Het was nu ook echt wel een lelijke uitvoering. (rood exterieur), past totaal niet op de gts.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenVandaag met een vantage 4.3 testgereden. ERG mooi gelijnd en het is nu haast wel zeker dat het een vantage zal worden. Er stond ook een maserati GTS in de toonzaal , maar die is echt te groot... Ik miste wel wat power en WOW gevoel bij het accelereren. HEt geluid is uiteraard subliem, maar ik krag geen kick. Het was een manuele, wat ik prima vind, maar de pook vond ik toch iets te hoog en te dicht geplaatst bij de bestuurder. Dat samen met de nogal plastiekerige middenconsole waren voor mij de enige minpunten. Voor de rest echt een sublieme wagen. Binnekort toch maar es testrijden met een facelift versie om het verschil te voelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichtenpfl <-> fl is dag en nacht verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichtenpfl <-> fl is dag en nacht verschil.
edit: uiteraard heb ik daar ook eens naar de DB en DBS gekeken. DBS is qua uiterlijk gezchift dik , maar qua interieur is deze zo goed als identiek aan de vantage facelift alsook de DB9 facelift... dat de DB9 of DBS veel extra binnenruimte hadden is ook allesbehalve waar.Last edited by mysticwizard; 26/03/2010, 19:57.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk BerichtenHeerlijke sound!
+ YouTube Video
Comment
Comment