Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fak da's vet!

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• en jawel normaal staat volgende week onze vantage voor de deur !! Het is een facelift model van april 2009. full option : sportpack, bright finish grille, front parking sensors, rode remklauwen, gps,... Hij heeft ook sportshift wat wij trouwens erg aangenaam vonden rijden. Er waren toch niet echt irritante pauzes te bekennen tussen het flipperen en effectief verleggen. Het kleur is Meteorite Silver en de zetels zijn overigens in iron ore red wat erg mooi is in real life.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
        en jawel normaal staat volgende week onze vantage voor de deur !! Het is een facelift model van april 2009. full option : sportpack, bright finish grille, front parking sensors, rode remklauwen, gps,... Hij heeft ook sportshift wat wij trouwens erg aangenaam vonden rijden. Er waren toch niet echt irritante pauzes te bekennen tussen het flipperen en effectief verleggen. Het kleur is Meteorite Silver en de zetels zijn overigens in iron ore red wat erg mooi is in real life.
        Sweet! Expecting some pics...

Comment

• jups ik zal er zeker een topic over maken vanzodra hij er is! Momenteel niet echt deftige foto's bij de hand

Comment

• nice, good luck (meer dan Speedman alleszins)

Comment

• Proficiat is echt een tijdloze wagen.
              Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                nice, good luck (meer dan Speedman alleszins)
                Dat heeft niks met geluk te maken

Veel plezier ermee in elk geval!

Comment

• Nice! sublieme lijnen heeft die kar + sound!
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                    nice, good luck (meer dan Speedman alleszins)
                    Wat is er dan met speedman de zijne gebeurd? ik heb iets gelezen van een bestelling maar verder niks gezien.

Comment

• Nice!
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Gisteren een V12 Vantage gezien op de E429

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Gisteren een V12 Vantage gezien op de E429
                          Gisteren een Dacia Logan Laureate Phase 2 (1.4 benzine) Platinium gezien op de E19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                            Gisteren een Dacia Logan Laureate Phase 2 (1.4 benzine) Platinium gezien op de E19.
                            Het is beangstigend dat je de typeaanduiding zo goed kent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Het is beangstigend dat je de typeaanduiding zo goed kent.
                              Dacia's rule!

Comment

• whooooo vrijdag gaan we erachter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                  Wat is er dan met speedman de zijne gebeurd? ik heb iets gelezen van een bestelling maar verder niks gezien.
                                  hij was er niet echt blij mee

Comment

• waarom als ik vragen mag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                      waarom als ik vragen mag?
                                      Hoe blij zou jij zijn als jullie AMV8 20cm korter werd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                        Hoe blij zou jij zijn als jullie AMV8 20cm korter werd?
                                        kom, vertel eens direct alles ipv zo vaag te doen
                                        There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                          Fak da's vet!

Door Roos gebouwd, kan dat? Ik heb er thuis nog ergens een artikeltje over liggen, als je wil kan ik het -ooit- eens inscannen.

Comment

Working...
                                          X