Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
    Hoe blij zou jij zijn als jullie AMV8 20cm korter werd?
    ??
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• In zijn thread zei speedman toch alleen dat hij de aston ging verkopen?
      Volgens mij is het zelfs den deze:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
        In zijn thread zei speedman toch alleen dat hij de aston ging verkopen?
        http://www.astonmartin-belgium.com/nl/detail_62.htm
        Dat is inderdaad die van hem

Comment

Hoe blij zou jij zijn als jullie AMV8 20cm korter werd?
          Comming to the point?

Comment

Dat is inderdaad die van hem
            was: staat SOLD
            hopelijk stelt hij zijn nieuwe kar WEL voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
              In zijn thread zei speedman toch alleen dat hij de aston ging verkopen?
              http://www.astonmartin-belgium.com/nl/detail_62.htm
              ?

Vreemd dat die via Aston België verkocht is. Had normaal gezien nochtans een koper.

Comment

• Last edited by ; 19/05/2010, 22:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                  Door Roos gebouwd, kan dat? Ik heb er thuis nog ergens een artikeltje over liggen, als je wil kan ik het -ooit- eens inscannen.
                  Als ge eens tijd hebt, moogt ge dat gerust doen.

In the meantime...

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Op foto vind ik hem er maar vreemd uitzien, maar irl was dat een prachtige machine. Zalig

Comment

• Spijtig van de kleur, dit in het zwart of een BRG-achtig iets ==> veel knapper.

Comment

• vandaag een 100 km gereden met onze vantage en het was heerlijk !! Heerlijk hoe die kar optrekt en wat voor monsterlijk gegrom hij genereert We hebben ook zo een switch om de kleppen al te openen onder de 4k toeren en dat is echt hemels! enkel een minpunt op het einde van onze trip :s we staan aan de lichten en ik geef gewoon plankgas vanuit stilstand. Uiteraard schiet dat ding vooruit en is het geweldig, maar er kwam toch maar een verbrande geur (rubber, koppeling??). Niks van slippende koppeling en we hebben er tijdens de gehele rit niks van gemerkt. Toch te bruut aangezet vanuit stilstand waarschijnlijk? en we hadden ook wat wheelspin ^^

Comment

• Kan je de kleppen in de uitlaat nu bedienen via een schakelaar?
                          Of bedoel je gewoon dat je de zekering eruit hebt gehaald?

Comment

• we kunnen ze bedienen met een schakelaar we hebben er vandaag toch al een goei 100 km opzitten en ge zou daar gewoon blijven mee rijden

Comment

• Aha, da's iets nieuws! Handig, al zou het bij mij altijd open staan. Zelfs met de kleppen open gaat het geluid nooit storen bij constante toerentallen op de snelweg, en als je eens doortrekt wil je dan toch het geluid horen.
                              En inderdaad, 100km gaan zo voorbij in zo'n auto! Veel plezier ermee!

Comment

• bedankt ! jup de kleppen hebben heel de middag opengestaan! En gebrek aan power hebben we alleszins niet. Deze trekt ook al als een beest en dat geluid versterkt dat alleen maar. Daarom viel bv de porsche turbo bij ons af. Ook al is hij sneller, op de baan kun je dat haast niet kwijt en het geluid maakt het gewoon af.

Comment

• let niet op het geluid van de intro, daarna wordt het vééél beter. Vooral in 1080p die eigenlijk maar 800p is ofzo.
                                  + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• In de omgeving van Dream on Wheels de Speedman zijn Aston nog gezien. Heeft een leuke grom door de Quicksilver uitlaat.
                                    Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                      maar er kwam toch maar een verbrande geur (rubber, koppeling??). Niks van slippende koppeling en we hebben er tijdens de gehele rit niks van gemerkt. Toch te bruut aangezet vanuit stilstand waarschijnlijk? en we hadden ook wat wheelspin ^^
                                      Dat kwam dan van de wheelspin ofzo

Comment

• volgens mij is de kapelse roze audi cabrio ingeruild voor een roze aston cabrio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          volgens mij is de kapelse roze audi cabrio ingeruild voor een roze aston cabrio
                                          Oei.
                                          En er staat nog een roze Grancabrio bij FMA in Wommelgem te wachten ook.

Comment

Working...
                                          X