Zijn daar al foto's van toevallig?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenZijn daar al foto's van toevallig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendie roze heeft cha 002, of 001
ik krijg ontzettend veel zin in een ijsje als ik naar dat autootje kijk
edit: verkeerde topic :$Last edited by PJH; 27/05/2010, 02:31.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
foto; Joeri Segers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenenkel een minpunt op het einde van onze trip :s we staan aan de lichten en ik geef gewoon plankgas vanuit stilstand. Uiteraard schiet dat ding vooruit en is het geweldig, maar er kwam toch maar een verbrande geur (rubber, koppeling??). Niks van slippende koppeling en we hebben er tijdens de gehele rit niks van gemerkt. Toch te bruut aangezet vanuit stilstand waarschijnlijk? en we hadden ook wat wheelspin ^^
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenZit ik hier in het Porsche topic?
Porsche is meester in het uitmelken van 1 model binnenin hun gamma.
AM is meester in het uitmelken van 1 design over hun complete gamma.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenMaar ze mogen nu toch wel eens dringend iets aan het design gaan doen want het is allemaal een beetje veel van 't zelfste aan 't worden IMHO.
Comment
-
Probleem is dat dat merken zijn die vasthangen aan hun lijn.
Aston Martin produceert al X jaren dezelfde auto, waar het design evolueert.
Porsche idem.
Als beide er vanaf zouden stappen zou je een groot deel van de identiteit van het merk kwijtgeraken, net omdat ze al zo lang op hetzelfde design voortborduren.
Ferrari en Lambo hebben dit een pak minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenProbleem is dat dat merken zijn die vasthangen aan hun lijn.
Aston Martin produceert al X jaren dezelfde auto, waar het design evolueert.
Porsche idem.
Als beide er vanaf zouden stappen zou je een groot deel van de identiteit van het merk kwijtgeraken, net omdat ze al zo lang op hetzelfde design voortborduren.
Ferrari en Lambo hebben dit een pak minder.
Comment
Comment