Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zijn daar al foto's van toevallig?

Comment

• nog niet, zou nog eens een middag op't terras moeten gaan zitten

volgens mij zal't wel die van wijnegem zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
        Zijn daar al foto's van toevallig?
        Als je die Grancabrio bedoelde, PM me je mailadres even

Comment

• die roze heeft cha 002, of 001

Comment

• foto; Joeri Segers

Comment

• Dat vind ik zo een prachtige kleur voor op een DBS hè

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                die roze heeft cha 002, of 001
                CHA 012

ik krijg ontzettend veel zin in een ijsje als ik naar dat autootje kijk

edit: verkeerde topic :$
                Last edited by PJH; 27/05/2010, 02:31.
                Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

foto; Joeri Segers
                      mooiste auto van het moment en die kleur staat hem heeeeeeel erg goed !

Comment

• Maar ze mogen nu toch wel eens dringend iets aan het design gaan doen want het is allemaal een beetje veel van 't zelfste aan 't worden IMHO.

Comment

• Zit ik hier in het Porsche topic?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                            enkel een minpunt op het einde van onze trip :s we staan aan de lichten en ik geef gewoon plankgas vanuit stilstand. Uiteraard schiet dat ding vooruit en is het geweldig, maar er kwam toch maar een verbrande geur (rubber, koppeling??). Niks van slippende koppeling en we hebben er tijdens de gehele rit niks van gemerkt. Toch te bruut aangezet vanuit stilstand waarschijnlijk? en we hadden ook wat wheelspin ^^
                            Die geur zal wel van de banden geweest zijn. Ben nu niet echt technisch aangelegd, maar denk wel dat die koppeling er geen probleem mee heeft als je es stevig doortrekt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Zit ik hier in het Porsche topic?
                              Nah!
                              Porsche is meester in het uitmelken van 1 model binnenin hun gamma.
                              AM is meester in het uitmelken van 1 design over hun complete gamma.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                Maar ze mogen nu toch wel eens dringend iets aan het design gaan doen want het is allemaal een beetje veel van 't zelfste aan 't worden IMHO.
                                Helemaal mee akkoord, het zijn knappe auto's maar het is zo'n eenheidsworst aan het worden...

Comment

• Probleem is dat dat merken zijn die vasthangen aan hun lijn.

Aston Martin produceert al X jaren dezelfde auto, waar het design evolueert.
                                  Porsche idem.

Als beide er vanaf zouden stappen zou je een groot deel van de identiteit van het merk kwijtgeraken, net omdat ze al zo lang op hetzelfde design voortborduren.

Ferrari en Lambo hebben dit een pak minder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Probleem is dat dat merken zijn die vasthangen aan hun lijn.

Aston Martin produceert al X jaren dezelfde auto, waar het design evolueert.
                                    Porsche idem.

Als beide er vanaf zouden stappen zou je een groot deel van de identiteit van het merk kwijtgeraken, net omdat ze al zo lang op hetzelfde design voortborduren.

Ferrari en Lambo hebben dit een pak minder.
                                    het is toch ook maar sinds de laatste jaren dat de auto's ZO goed op elkaar lijken. Dit vanaf de DB9. Vanquish, DB7,.. hebben toch allemaal een totaal andere kont enzo.

Comment

• Mja, daar heb je wel een punt.

Vantage, DB9, Rapide enzovoort zijn idd dezelfde auto die ze wat meer of minder hebben uitgerokken

Comment

• Sinds de DB9 is het ontwerp van nieuwe Astons nauwelijks veranderd, hopelijk is de Rapide de laaste Aston die dergleijke gelijkenissen vertoont en gaan ze bij AM opnieuw voor een nieuw design.

Comment

• Je zou kunnen zeggen dat ze al een nieuwe wagen hebben met de Cygnet, maar die hebben ze niet eens zelf ontworpen. Het verkocht krijgen is dan ook nog serieuze opdracht.

Comment

Working...
                                          X