Er zijn genoeg gegadigden om die 2 queens wat van kms te voorzien
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenEnorm moeilijke vraag Jokke. Als je me dat NU vraagt zeg ik de Lambo gwoon omdat die kap opengaat met dit weer.
Maar als ik bvb zou moeten kiezen tussen die 2 dan zou ik begot niet weten welke zou vertrekken. Ik denk dat de kans nog het grootst is dat ik de GT-R zou bijhouden omdat die meer "nut" heeft.
De Lambo is een schitterend masjien dat vooral een enorme visuele impact heeft. Combineer dat met het geluid en je weet dat je met iets heel speciaals de baan op bent.
De GT-R kan qua sound nog niet in de buurt komen van de Lambo maar heeft ook wel een visuele impact, zei het een hele andere. Maar de GT-R is perfect dagelijks in te zetten, je kan er nog (betrekkelijk) incognito mee rondbollen en hij is subliem op circuit (voor mij althans).
Whatever may be ... iets anders kopen zit er voorlopig toch niet meer in. Ik moet nu al liggen klooien om een trackday in mijn schema te krijgen
De Lambo is bijna niet meer buitengeweest en zelfs de GT-R begint wat aan de brug vast te roesten. Ik heb altijd gezegd dat ik nooit met garage queens zou zitten maar ik vrees dat het die kant aan 't opgaan is
Mag ik het cru stellen: de Lambo is de show car, GT-R driverscar.
De een dient voor aan den arm, de ander n**kt u suf om het in business termen te houdenLast edited by Jokke_vlo; 04/06/2010, 16:33.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenTut tut tut!
We spreken hier over AM, Porsche, Fiat, VW en Pagani hé.
"Lambo" en "saai" in één zin gebruiken is eigenlijk hetzelfde als "997 GT3" en "Polo Crosscountry" ... ahnee, slecht voorbeeld!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIk vind dat jij veel over Pagani spreekt. Plannen op termijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polly Bekijk BerichtenWas dat misschien toevallig in Wommelgem?
Want ik was op pad met een Quantum Silver Rapide voor een shoot.
Knappe foto trouwens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenSchoon antwoord. Ik had ook wel gedacht lichte voorkeur GT-R dat is toch meer een drivers car (mijn mening).
Mag ik het cru stellen: de Lambo is de show car, GT-R driverscar.
De een dient voor aan den arm, de ander n**kt u suf om het in business termen te houden
Proper omschreven. Maar onderschat de Lambo niet op dat gebied. Het mag wel een Spider zijn (die was licht op z'n achterpoten staat) hij rijdt toch wel schitterend. De Lambo vraagt iets meer input dan de GT-R ... in mijn geval dan toch ... geef beide wagens aan Nas en je krijgt waarschijnlijk een compleet ander antwoord.
Maar het is wel correct dat de Lambo een attention whore is waar naar omgekeken wordt en ik geef grif toe dat dat best leuk is. Wannes zal dit zonder zich te schamen beamen
Maar ... dat gevoel ebt stilletjes weg. Ik "voel" dat nu nog wel eens als ik na lange tijd nog eens in de Lambo kruip. Vroeger voelde ik dat bij elke rit.
Het is pas als je een andere Lambo of consoorten tegenkomt dat je wou dat je met de Lambo op stap was ipv met de GT-R of truck. Maar is het dat wel waard?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIk vind dat jij veel over Pagani spreekt. Plannen op termijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenSchoon antwoord. Ik had ook wel gedacht lichte voorkeur GT-R dat is toch meer een drivers car (mijn mening).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenNog in de verte verste niet! Heb je al eens het prijsverschil van een LP en een Zonda F opgezocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk zou net het omgekeerde zeggen eigenlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJe bedoelt dat de ene evenveel kost als de BTW op de andere?
You just ruined my day.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenBTW ...
You just ruined my day.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenTrack efficiënter is de GT-R iig wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenefficienter =/= drivers car
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenTjah, mensen met een 911 doen nogal makkelijk uit de hoogte naar 't schijnt ... vooral de "el sympathicos".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenefficienter =/= drivers car
Eigenlijk puur theoretisch of course heeft een driverscar geen esp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNiet moeilijk om uit de hoogte te doen tegen iemand die niet lager meer kan vallen
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenEigenlijk puur theoretisch of course heeft een driverscar geen esp
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenSNEER in het gras?
Neenee, daar kruipt ge ni onderuit ... de sneer was aan u gericht
Comment
Comment