Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer
    Dat waren allemaal gelimiteerde oplages. Geen productieversies. Verder zoeken!
    No way.Ze zijn niet zo massaal gebouwd, maar wel in productie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
      Jup.
      Die V8's zijn zooooooo wannabe.
      Nee, een V8 is über !

wacht tot dat er plots eene op uw oprit staat en zegt dat ge een toerke moogt meerijden ... ge zult wel anders piepen dan
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
        Nee, een V8 is über !

wacht tot dat er plots eene op uw oprit staat en zegt dat ge een toerke moogt meerijden ... ge zult wel anders piepen dan
        Ik heb een tijdje lang vlak achter een gereden in Duitsland een tijdje geleden.
        Vind er maar niks aan.

Comment

• De V8 is leuker dan de DB9 imho..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
            De V8 is leuker dan de DB9 imho..
            Het zijn 2 magnifieke wagens, dat is zeker. De V8 is gewoon sportiever en dus leuker in de ogen van jongere mensen. De DB9 is eveneens een schitterende wagen, maar meer voor de veertiger/vijftiger die eens iets anders wil dan zijn CL 600. Die V8 is meer voor de dertiger/veertiger die eens wat anders wil dan de zoveelste Porsche.

Nu mogen ze de V8 voor mijn deur droppen, en als wat ouder ben (binnen een jaartje bijvoorbeeld de DB9)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI
              Het zijn 2 magnifieke wagens, dat is zeker. De V8 is gewoon sportiever en dus leuker in de ogen van jongere mensen. De DB9 is eveneens een schitterende wagen, maar meer voor de veertiger/vijftiger die eens iets anders wil dan zijn CL 600. Die V8 is meer voor de dertiger/veertiger die eens wat anders wil dan de zoveelste Porsche.

Nu mogen ze de V8 voor mijn deur droppen, en als wat ouder ben (binnen een jaartje bijvoorbeeld de DB9)
              Ik zou gaan voor de DB9, ook als jonge gast.
              En dan nog een tweede leuk speeltje voor in het weekend ernaast, maar alles behalve een baby DB9.

Comment

Ik zou gaan voor de DB9, ook als jonge gast.
                En dan nog een tweede leuk speeltje voor in het weekend ernaast, maar alles behalve een baby DB9.
                Die "baby DB9" is wel de enige wagen die mij van mijn 911-aankoopplannen zou kunnen afhouden (gesteld dat ik de financies had)

Comment

Die "baby DB9" is wel de enige wagen die mij van mijn 911-aankoopplannen zou kunnen afhouden (gesteld dat ik de financies had)
                  En een Mercedes EVO ?

Comment

En een Mercedes EVO ?
                    Die staat er al op de moment dat ik een 911 koop

Comment

Die staat er al op de moment dat ik een 911 koop
                      Er is nog zoveel mooiers in de wereld voor dezelfde prijs van een 911.

Maar bon, das off-topic.

Comment

Er is nog zoveel mooiers in de wereld voor dezelfde prijs van een 911.

Maar bon, das off-topic.
                        Mooier wel, maar of dat evengoed rijdt...

Comment

• Voilà juist naar shopping Center geweest..

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Jup.
                            Die V8's zijn zooooooo wannabe.
                            vind ik niet...vertel waarom ik ben eens benieuwd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                              vind ik niet...vertel waarom ik ben eens benieuwd?
                              1)Hij is veel te gedrongen, heeft niks elegant.
                              2)Voor mensen die een DB9 willen, maar er geen kunnen betalen.
                              3)Zorgt ervoor dat Aston Martins massaproducten worden. (in termen van sportwagens)
                              4)Zou de "sportieve Aston Martin" moeten zijn.Een Aston Martin hoort helemaal niet sportief te zijn, enkel stijlvol, megasnel en comfortabel vervoer.

Comment

1)Hij is veel te gedrongen, heeft niks elegant.

2)Voor mensen die een DB9 willen, maar er geen kunnen betalen.

3)Zorgt ervoor dat Aston Martins massaproducten worden. (in termen van sportwagens)

4)Zou de "sportieve Aston Martin" moeten zijn.Een Aston Martin hoort helemaal niet sportief te zijn, enkel stijlvol, megasnel en comfortabel vervoer.
                                1)Noem jij dit niet elegant?

2)109.300,51 € is ook al niet van de poes hé
                                3)Aston martin verkocht ook al goed zonder de vantage
                                4)De vantage is : stijlvol,megasnel en comfortabel...Maar dan net naar de iets sportievere bestuurder gericht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
                                  1)Noem jij dit niet elegant?

2)109.300,51 € is ook al niet van de poes hé
                                  3)Aston martin verkocht ook al goed zonder de vantage
                                  4)De vantage is : stijlvol,megasnel en comfortabel...Maar dan net naar de iets sportievere bestuurder gericht.
                                  1)Mja, het komt te gedrongen over.
                                  2)Nee.Maar het is wel een meer haalbare kaart dan een Vanquish of een DB9.En je rijdt rond met een "Aston Martin".Voor een goed uitgeruste 911 betaal je meer.
                                  3)Aston Martin ooit bijna failliet geweest.Verkochten vroeger 1000 auto's per jaar.
                                  4)Nogmaals: een Aston hoort niet sportief te zijn.

Comment

2)Nee.Maar het is wel een meer haalbare kaart dan een Vanquish of een DB9.
                                    Dan kan je hetzelfde zeggen over de 911 hé.Dus ook een gewone carrera is volgens jou voor mensen die geen 'Turbo' of 'gt3' kunnen betalen?

Comment

Ik heb een tijdje lang vlak achter een gereden in Duitsland een tijdje geleden.
                                      Vind er maar niks aan.
                                      Wacht tot je een rijbewijs hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
                                        Dan kan je hetzelfde zeggen over de 911 hé.Dus ook een gewone carrera is volgens jou voor mensen die geen 'Turbo' of 'gt3' kunnen betalen?
                                        Nee, da's een auto voor grijze muizen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                                          Wacht tot je een rijbewijs hebt
                                          Ik wil er nog niet eens mee rijden.

Comment

Working...
                                          X