Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Yup, and a beautiful one too

Heeft een hele tijd zo rondgereden, maar stond dan toch voor het einde van de race in z'n box
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Gisteren achter/langszij een zalige AM Vantage gereden, super geluid dat er uitkomt.
      op de E17 was op een bepaald moment snel weg

nrplaat was MK.008
      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Pffff

Comment

• Comment

• Jammer dat je bij die enkel maar 'n zwart interieur kan hebben.

Comment

• Ik vind die velgen echt magnifiiek onder een DBS... maar zet die op gelijk welke andere kar en da's kotseuh. Dus Aston, job well done!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Jammer dat je bij die enkel maar 'n zwart interieur kan hebben.
                't interieur van de DBS komt imho altijd het beste tot z'n recht in het zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  Pffff

Kippenvel...
                  I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Onverschilligheid...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                      Ik vind die velgen echt magnifiiek onder een DBS... maar zet die op gelijk welke andere kar en da's kotseuh. Dus Aston, job well done!
                      Die velgen vind ik juist het enige minpunt van de DBS. Hij is goddelijk, op de velgen na...

Comment

• ge hebt toch ook nog andere velgen

Comment

• Die zijn inderdaad tien keer knapper!

Comment

• Ik zat wat zoekertjes af te schuimen toen ik een DB7 volante tegenkwam. Daar was blijkbaar een 6 cylinder in te krijgen

Ik dacht voorheen dat de DB7 er enkel met v12 was...Hoe zat dat dan precies? Was er eerst de v6 en is de v12 later gekomen of had je gewoon de keuze?

Comment

• De DB7 was er eerst als supercharged 3.2 6 in lijn, in dacht ik 1999 of 2000 werd de Vantage V12 gelanceerd en werd de 3.2 gescharpt.
                              Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                              Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                              BMW 320d
                              Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• wat is jullie idee om een V12 Vantage een (donkere) matte kleur te laten wrappen? er zijn weinig foto's te vinden op internet, moest iemand er een paar tegenkomen, altijd welkom ! mooi of niet ? wat denken jullie? ik geraak er zelf echt niet uit ... zou het ook doen als protectie voor de lak

Comment

• Waarom je lak beschermen door er een matte wrap over te plakken? Wil je de auto in perfecte staat houden voor de volgende eigenaar? Ga je dan ook hoezen over je zetels trekken?

Allez ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Waarom je lak beschermen door er een matte wrap over te plakken? Wil je de auto in perfecte staat houden voor de volgende eigenaar? Ga je dan ook hoezen over je zetels trekken?

Allez ja
                                    in perfecte staat houden voor mezelf? als de matte hype over is binnen X jaar er terug afhalen en is dan een nieuwe ...

Comment

• Je hebt ook gewoon doorzichtige folies om je lak te beschermen(zie je vaak bij auto's die vaak op circuit rijden), maar volgens mij gaat zo'n V12V zeer vet zijn in het matzwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                        Je hebt ook gewoon doorzichtige folies om je lak te beschermen(zie je vaak bij auto's die vaak op circuit rijden), maar volgens mij gaat zo'n V12V zeer vet zijn in het matzwart.
                                        donkergrijs of lichtgrijs?

Comment

• Donkergrijs lijkt me het knapste.

Comment

Working...
                                          X