Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
1)Hij is veel te gedrongen, heeft niks elegant.
2)Voor mensen die een DB9 willen, maar er geen kunnen betalen.
3)Zorgt ervoor dat Aston Martins massaproducten worden. (in termen van sportwagens)
4)Zou de "sportieve Aston Martin" moeten zijn.Een Aston Martin hoort helemaal niet sportief te zijn, enkel stijlvol, megasnel en comfortabel vervoer.
1)dat is eigen smaak en mening, heb ik dus niks op te zeggen.
2)sorry maar dat is dikke zever, iemand die bijna 110 000 euro betaalt voor zijn auto kan zeer zeker een DB9 kopen, mensen die een auto in die prijsklasse kopen hebben minstens 5x dat vermogen....
3)daar kan ik je wel gelijk in geven, het wordt minder exclusiever maar het blijft steeds heel exclusief (ookde v. ik zie meer ferrari's f430 rijden.
1)Hij is veel te gedrongen, heeft niks elegant.
2)Voor mensen die een DB9 willen, maar er geen kunnen betalen.
3)Zorgt ervoor dat Aston Martins massaproducten worden. (in termen van sportwagens)
4)Zou de "sportieve Aston Martin" moeten zijn.Een Aston Martin hoort helemaal niet sportief te zijn, enkel stijlvol, megasnel en comfortabel vervoer.
2) Geloof mij maar die mensen die in zon vantage rijden kunnen echt wel een db9 betalen, of ze het ervoor over hebben dat is een ander verhaal
Comment