Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ASTON MARTIN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenVolledig akkoord, overigens de enige Aston Martin die ik zou willen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenV12 Vantage spreekt mij ook hard aan.
Geen racewagen voor de weg maar ook geen sportieve cruiser.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenAlles klopt gewoon aan die Rapide.
Comment
-
Voor een echte fan
Rolex Bexley UK certificate confirming the delivery to a UK SAS in 1976 and the triple numerotation.
The watch was then the property of David Brown, famous owner of Aston Martin during its glorious period (confirmation letter attached).
Dial is perfect, hands are immaculate, triple numerotation is accurate, original insert....in brief a museum piece with an oustanding pedigree in astonishing condition.2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Street Life. by Alex Penfold, on Flickr
Urban Contrast. by Alex Penfold, on Flickr
Reflectivity. by Alex Penfold, on Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDat lijk me vis noch vlees.
Geen racewagen voor de weg maar ook geen sportieve cruiser.
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk vind dat het plaatje allesbehalve klopt, blijft teveel een DB9 met 4 deuren. Gemiste kans imho.
j/k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenJij vindt de nieuwe A8 mooi dus ja.. Kwestie om je mening een beetje perspectief te geven.
j/k
Een lelijke wagen is het niet, versta me niet verkeerd, alleen had AM naar mijn mening veel meer kunnen halen uit een concept van een 4-deurs limousine.
Comment
-
Steps Magazine zoekt autoliefhebster
Beste,
Ik ben Elise Vanhecke, redactrice bij Steps City Magazine - www.steps.be.
Eind dit jaar maken wij een autospecial bij Steps, en ik het kader hiervan zoek ik vrouwelijke autofans. In het artikel wil ik vier vrouwen aan het woord laten die houden van mooie/snelle/klassewagens en die zelf ook in een mooie wagen rijden.
Omdat ik heel graag verschillende automerken in het artikel aan bod wil laten komen, ben ik ook nog op zoek naar een vrouwelijke Aston Martin-liefhebster.
Liefst een vrouw die niet ouder is dan veertig, en met een mooi exemplaar rondrijdt.
Concreet gaat het om een foto op locatie mét de auto, en een kort interview.
Misschien vind ik hier een vrouwelijke autoliefhebster?
Als dat zo is, mag je me snel iets laten weten!
Vriendelijke groetjes, en bedankt!
Elise Vanhecke
0485/31 92 72
e.vanhecke@flair.be
Comment
-
Aston Martin | Jaguar | Lotus - V8 Vantage Roadster in the Snow - Hey guys. After a long delay due to Aston Martin losing the registration documents in the post, and then the heavy snow, we finally have the Vantage. Haven't driven it apart from on the drive, but the transmission is different to the Rapide, more of an...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenKnappe verschijning in die kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Comment
Comment