Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• V8?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
      V8?
      V8-achtig * bedoelde ik Net een muscle car in lage toeren ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dat V8 gepruttel in lage toeren is echt zalig! In hogere toeren wordt het alleen nog maar beter!
        Volgens mijn is het een V12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
          Volgens mijn is het een V12.
          Dat bedoelde ik ook zie mijn post hierboven

Comment

• Iemand een idee of de 6-boite Touchtronic van de nieuwe Aston Virage 'past' bij die kar?
            Ik bedoel, 't is een GT dus bedoeld om al eens wat langere afstanden te doen over de autosnelweg, maar een 6-boite lijkt me toch minder en minder van deze tijd?
            Ik herinner me bijvoorbeeld dat de 6-boite in de B7 biturbo echt een -ja, gedateerde wegens toen niet anders beschikbaar, maar toch- misser was in vergelijking met de B5 biturbo z'n 8 versnellingen. Als je een lange tijd aan pakweg 150 à 160 km/h reed hoorde je een vrij resonant, storend geluid door dat de B7 relatief hoog in toeren zat, en da's iets dat je best wel kan missen bij iets van dergelijke prijsklasse. En dat vrees ik ook voor de Virage...

Comment

• Hangt af van de spreiding.

Aan kruissnelheden van 160 à 200 raak je geen 4000 rpm schat ik zo, wat op 't randje is.

Zoals je zegt is de nieuwe ZF 8-traps schitterend voor zo'n toepassingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Hangt af van de spreiding.

Aan kruissnelheden van 160 à 200 raak je geen 4000 rpm schat ik zo, wat op 't randje is.

Zoals je zegt is de nieuwe ZF 8-traps schitterend voor zo'n toepassingen.
                Als je wil mag je bij dat eerste zinnetje wat meer toelichting geven, m'n technische kant laat weten zich wat te willen ontwikkelen!

Comment

• Vet, een diffusor met een auto eraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                    Als je wil mag je bij dat eerste zinnetje wat meer toelichting geven, m'n technische kant laat weten zich wat te willen ontwikkelen!
                    Lengte van de versnellingen of uw toeren 'terugval'. De 8-traps (alleen ervaring met die van BMW) is eigenlijk meer een 6+2 bak. De eerste 6 versnellingen zijn wat korter in vergelijking met een normale 6-traps, 7 en 8 zijn eigenlijk echte overdrive versnellingen.

En uw diff ratio speelt natuurlijk ook een rol.

Als je eens tijd hebt moet je dit maar eens lezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      Lengte van de versnellingen of uw toeren 'terugval'. De 8-traps (alleen ervaring met die van BMW) is eigenlijk meer een 6+2 bak. De eerste 6 versnellingen zijn wat korter in vergelijking met een normale 6-traps, 7 en 8 zijn eigenlijk echte overdrive versnellingen.

En uw diff ratio speelt natuurlijk ook een rol.

Als je eens tijd hebt moet je dit maar eens lezen
                      Met dank, kerel!

Comment

• Comment

• heeft die nieuwe virage nu eigenlijk zowat dezelfde sportshift versnellingsbak als de vantage of is deze alweer een stukje sneller?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                            heeft die nieuwe virage nu eigenlijk zowat dezelfde sportshift versnellingsbak als de vantage of is deze alweer een stukje sneller?
                            Ik denk dat hij Sportshift II heeft met 7 versnellingen.

Comment

• Virage heeft gewoon de ZF 6-traps autobox zoals in de DB9, DBS enz..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                Ik denk dat hij Sportshift II heeft met 7 versnellingen.
                                enkel de vantage S heeft deze naar mijn weten.
                                Maar die versnellingsbak van de virage/DB9/DBS zijn wel gelijk dus? Maar de sportshift van de vantage is dan nog een andere?
                                Last edited by mysticwizard; 04/06/2011, 16:57.

Comment

• Sportshift is een gerobotiseerde sequentiële versnellingsbak. Een handbak maar met een automatische koppeling.

Touchtronic is klassieke automaat met koppelomvormer.

Comment

• Reportage over een Aston Martin liefhebber en eigenaar van een One-77.

Hij heeft er al z'n hond mee naar de dierenarts gebracht en laat de journalist die hem interviewt er gewoon mee rijden
                                    Last edited by ; 08/06/2011, 20:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
                                      http://tvnz.co.nz/close-up/living-as...-video-4204612

Reportage over een Aston Martin liefhebber en eigenaar van een One-77.

Hij heeft er al z'n hond mee naar de dierenarts gebracht en laat de journalist die hem interviewt er mee gewoon mee rijden
                                      Held. Ik hoop er is eentje in het echt te zien. Naar het schijnt nogal een impressionante verschijning, heel mooie lijnen volgens een vriend. Mag wel voor dat geld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
                                        http://tvnz.co.nz/close-up/living-as...-video-4204612

Reportage over een Aston Martin liefhebber en eigenaar van een One-77.

Hij heeft er al z'n hond mee naar de dierenarts gebracht en laat de journalist die hem interviewt er gewoon mee rijden
                                        Ze laten alleen zijn oudere wagens zien en int begin zeiden ze da hij zich nu eens zelf wilt verwennen, maar er staat wel nog een SL65 BS op de achtergrond
                                        BMW X5 45e

Comment

Working...
                                        X