Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
    Held. Ik hoop er is eentje in het echt te zien. Naar het schijnt nogal een impressionante verschijning, heel mooie lijnen volgens een vriend. Mag wel voor dat geld.
    Is helemaal zo impressionant niet als iedereen altijd doet.
    Het is zelfs moeilijk mooi te noemen imho.

Comment

• 'n Tijd geleden heb ik de kans gehad er eens in te zitten. Wel behoorlijk 'exotisch' afgewerkt, je merkt echt dat je in iets exclusief zit.
      Mooi? Ik vind dat de kont érg breed is ten opzichte van de rest van de auto. Of ik 'm echt heel mooi vind, ik heb er precies nog niet helemaal een mening over gevormd.
      Geef mij maar de V12 Zagato.

Comment

• Schitterende Aston, één van de knapste modellen voor mij.
        Vorige week verkocht aan 431.200 pond op Salon Privé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten

Schitterende Aston, één van de knapste modellen voor mij.
          Vorige week verkocht aan 431.200 pond op Salon Privé.
          eigelijk erg

dieje hadden ze achteraf buiten de ingang gezet en ben die vergeten :s
          nochtans een van de knappere wagens die er stond op de veiling

Comment

• Comment

• Comment

die heeft dus echt geen mooie kont éh

Comment

• Ik zie ook liever de non-DP209-spec, maar het heeft anderzijds wel wat...

Comment

• Erg knappe kleur, maar het enige zonde aan de DB4 GT vind ik dat ze geen rechtopstaande koplampen meekregen...

Weet jij waar deze ergens uithangt, Dirk?

Comment

Erg knappe kleur, maar het enige zonde aan de DB4 GT vind ik dat ze geen rechtopstaande koplampen meekregen...

Weet jij waar deze ergens uithangt, Dirk?
                      niet onmiddelijk
                      wrom?

Comment

• Gewoon, ik vroeg het me maar af.

V8 Zagato is trouwens 'n eeuwig ondergewaardeerd model, maar begint blijkbaar uit het dal te kruipen...

Comment

Bijhorende papierwerk:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                            Bijhorende papierwerk:
                            Ik was 't ook tegengekomen op de Facebook van Kidston Ongelooflijk leven heeft die man toch hé...

Comment

• Schitterende wagen die DB4 GT Zagato!

Comment

Ik was 't ook tegengekomen op de Facebook van Kidston Ongelooflijk leven heeft die man toch hé...
                                Heerlijke FB-pagina ook.

Comment

• daarnet stond men vader met de vantage naast een 997 carrera S aan de lichten die hem al een hele tijd aan het uitdagen was. Men vader zei dat ie niks van kans had en hij er zo van wegreed. Op papier en op zeperfs zou dit niet het geval zijn. Gohja zoveel te beter
                                  Last edited by mysticwizard; 09/07/2011, 16:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                    daarnet stond men vader met de vantage naast een 997 carrera S waan de lichten die hem al een hele tijd aan het uitdagen was. Men vader zei dat ie niks van kans had en hij er zo van wegreed. Op papier en op zeperfs zou dit niet het geval zijn. Gohja zoveel te beter
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
                                          bangelijk ...
                                          zeker die kleurencombo
                                          2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Working...
                                          X