Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ze maken er zoals verwacht weer een gemediatiseerd circus van. Typisch België.
    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
      De DBS is een oude l#llen auto voor mannen met te veel geld.
      Ik vind de DBS nog net iets puurder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door privatinvestigate Bekijk Berichten
        Wat een belachelijke opmerkingen hier die man deed toch niks verkeerd buiten een beetje te hard rijden .al die mugge zeikers hier die kritiek hebben , doen jullie nooit iets verkeerd.
        mvg
        Neen, want ik haal de 290km/h niet

Waar ligt de grens van iets verkeerd doen of niet...
        Er was gewoon iemand met een Bugatti Veyron EB16.4, vervelend aan het doen omdat hij voorbij wilde.

Ik zou me toch niet goed voelen, als mijn 16 jarige zoon zo een filmpje aan mij zou laten zien... Waar hij zelf in zat. Hij was zich zelfs van geen kwaad bewust, hij plaatste het gewoon op youtube.

Het verschil in snelheid is tegen 290km/h veel te groot tov. diegene die gewoon 120 doet.
        Anderen reageren niet altijd correct op de baan, met alle gevolgen van dien.

Iemand die tegen 70 km/h op het 3de vak rijdt, is even gevaarlijk als hogergenoemde...
        En dat vind jij dan weer niet kunnen... of wel ? Laat die man gewoon doen, of alle fora worden weeral volgeschreven.

We leven nu in een samenleving waar hoge snelheden niet meer kunnen, in de eerste plaats voor de veiligheid en in de 2de plaats voor het milieu. Alleen de beter gefortuneerden komen hier nog mee weg.. Als jij tegen 170km/h tegengehouden wordt...

Ik vind dat personen in een dure wagen ook een voorbeeldfunctie hebben in de maatschappij. Hun verantwoordelijkheid dragen, als ze met een auto rijden die 300km/h kan. Ze genieten van een status/aanzien dat ze moeten waarmaken.
        Nb: als ik met die auto zou rijden, zou ik het ook moeilijk hebben om hem eens te testen,maar toch niet met een 16 jarige erbij. En ik kan je nu al verzekeren, als ik 300km/h zou halen. Dan kwam ik vol adrenaline uit de auto, wat op de gewone weg niet meer kan. Het is niet omdat je auto het kan, dat de bestuurder het wel kan... En ook al kan hij het, hoe reageert hij bij een klapband ? Ik kan ook met een vliegtuig vliegen op automatische piloot, maar vraag mij geen noodlanding te maken...
        Nb2: 300km/h is 83 m/s ** 120km/h = 33,3 m/s (Als iemand van rijvak verandert, dan heeft deze min. 3 seconden nodig... en toen was jij er nog niet tegen 300km/h...als hij in de spiegel keek)

On topic: nice car !!! Veel meer stijl dan een Ferrari. (heeft een ander publiek)
        Last edited by ; 15/11/2011, 00:04.

Comment

• Ik vind het persoonlijk een van de minderen,

Comment

• 1° Vantage V12
            2° One-77
            3° Cygnet
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• waarom kan ik niet de foto's zien ?

Comment

• Imo ogen nog steeds de mooiste AM Zagato.

Euromillions!!!!

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Comment

• Filmpje van een tijdje terug, maar maakt het geluid er niet minder fraai door!

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• lekker :d

Comment

• + YouTube Video

Comment

• De DB9 blijft een van de beste. Een prachtig uiterlijk en het geluid is toch ook fantastisch?

+ YouTube Video

Comment

• Morgenavond is er op National Geographic van 21 - 22u een reportage over de Aston Martin fabrieken en wordt de productie van de One-77 gevolgd.

Allen kijken dus
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• The leading source of breaking car news and analysis online, courtesy of the world-famous Autocar, published since 1895

Comment

• Vandaag eventjes gestopt bij AM Wommelgem

Comment

• Comment

• DB4 GT Zagato

Comment

• 6864831122_11f7a18ed7_b.jpg

Comment

• fokking resizing! http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...02516739_o.jpg

Comment

Working...
                                        X