Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ASTON MARTIN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Appletree Green.

Comment

• Comment

• Appletree green, me like very much.

Ik val wsl in herhaling, maar mijn god want zijn Astons toch knappe karren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Appletree green, me like very much.

Ik val wsl in herhaling, maar mijn god want zijn Astons toch knappe karren.
                  Sorry, wat zeg je?

Comment

• Kan er niet aan doen, maar ik vraag me altijd af wat die dames met hun blote reet in die auto's zitten te doen.
                    Verder knappe foto's hoor, het zijn dan ook magnifiek stijlvolle wagens, maar het doet een beetje af aan het klassevolle imago, hoort meer bij tjoening kisten imo

(no homo)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                      Kan er niet aan doen, maar ik vraag me altijd af wat die dames met hun blote reet in die auto's zitten te doen.
                      Verder knappe foto's hoor, het zijn dan ook magnifiek stijlvolle wagens, maar het doet een beetje af aan het klassevolle imago, hoort meer bij tjoening kisten imo

(no homo)
                      Misschien hebben de dames gewoon een goede smaak wat auto's betreft.
                      Met je blote togus op het leder lijkt mijn niet echt prettig, zeker niet tijdens een bloedhete zomer.

Comment

• Comment

• Comment

• Ja kijk en zo ziet er wèl weer goed uit. Die achterkant hadden ze beter kunnen, met behoud van dit profiel.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
                                  zalige sound! klimt wel zeer snel in toeren vind ik!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X